|
|
|
|---|---|
|
Hej ! Har nyligen beställt en 535d -07:a vilket innebär att jag har lite tid att fundera över inredningen och skulle vilja ha lite tips. Nedanför kan ni se specen över bilen: Färg: Carbonsvart M-sport Comfort Advantage Extrautrustning: Isofix, Mörka rutor, Logic 7. Vi funderar på den grå skinnklädseln (dakota grå/basaltgrå) men undrar hur den passar med M-sport listen (aluminium) invändigt?. Jag är även tacksam för andra ideér och förslag angående färgval. Nuwanda | |
|
Jag har två färgat skin i min bil svart - lila o bilen är amethyst dvs lila liknande. Det blir lite mer färg i bilen! Mitt förslag: svart o grå skin. När det gäller bilens färg så det vore snyggare med nåt annat. Dom flesta nya bilar har dystra färger som svart, grå eller silver. Havs blå metalic är min favorit för tillfället. Den ändrar färgen mellan ljus blå o mörk blå i olika vinklar, i sol o i skoga. /Peter |
|
| Carbonsvart med svart dakota är väl alltid gångbart, annars tycker jag att en ljus klädsel till mörka bilar ger ett snyggt intryck så länge det är nytt och rent... | |
| Man skall våga lite i livet för att vinna: Länk Ljust som på sidan 16 är snyggt till en svart kärra. ;) | |
|
Kastanjebrunt är kanonläckert, och det ser inte alls lika rött ut som det gör på BMWs bilkonfigurator! Grått är makalöst trist tycker jag, ser så livlöst ut. |
|
|
Hade valt kastanjebrunt, med svarta pianolack-lister! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
God morgon Svart med beige skinnklädsel och svarta pianolack-lister hade jag valt, samt de nya M5 fälgarna och extra tonade rutor. M.v.h Stefan |
|
|
Går det verkligen att välja pianolack till M-paketet? Går det förresten att välja pianolack öht? |
|
| Kastanjebrunt är mycket snyggt men då framförallt till gråa bilar. Jag tror din gråa blir bäst till carbonsvart - ursnyggt. Förresten är det redan dags för 07-or eller har du skjutit fram ditt leveransdatum? | |
|
Jag har skjutit fram leveransdatumet till septemberproduktion. Jag beräknas få bilen i slutet av september eller början av oktober. Nuwanda |
|
| Kastanj. | |
| Grå tycker jag är en av de tråkigaste färgerna. I en svart bil ska det vara något som klart bryter av såsom ett ljust läder eller någon klar färg. Har saffransgul i min svarta bil vilket jag själv gillar skarpt. | |
|
Kastanjebrunt, skulle jag valt utan tvekan, till antigen svart bil eller vår titan gråa om vi fick välja om idag! Det är hur snyggt som helst! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Dakotaläder grått är ett ljust läder om man ska tro bilderna på BMWs olika konfiguratorer, det ser till och med ut att vara lika ljust som i min 540iM/6-96, då förstår ni säkert vad jag hade valt, ett lättare val är svårt att hitta, med svart på andra plats om man absolut inte vill ha ljust klädsel, beige/brun klädsel är inget för mig, väldigt oattraktivt så pass att jag skulle hoppa över en bil med sådan klädsel, om det inte handlar om extremt ljus färg, som Champagner eller liknande. Ta andra lister en alu, svart piano är mycket lyckade, välj även taklucka, jag saknar luckan i min röda 540i/6 varje gång jag kör den, du kommer tacka mig under varma årstiden, sedan hade jag bytt mörka rutor mot el-gardin bak samt sidogardiner mer praktiskt och lyxigare än svarta rutor, Carbonsvart är en läcker färg, helt rätt val. Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.