|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
Grubbe |
Dime, Det går utmärkt. Fälgarna är customtillverkade för att passa precis på millimetern vid den här sänkningen. Vi lyckades pricka inpressningen rätt bra tror jag. :) |
|
Ser mycket bra och hal ut. Snygga fälgar / Nathi MvH Nathi Min bil.Länk |
|
| FET! | |
|
Jo den va grym verkligen. strassentech ville du ju ha och fint är det hade du inte den csl bakluckan så så va ju deras bakspoiler grymt snygg. Jögga |
|
|
Läckert! Kul med en vit M3 då dom inte är vanliga i sverige. Riktigt snygga fälgar med även om dom kanske är lite för porriga för mig personligen. |
|
|
underbar:) /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
|
Mkt fin, vita bilar är ju snabbast.. Du har ingen bild på frontläppen? Mvh Evers |
|
|
Mycket snyggare än det där går det nog inte att få en M3:a. Grymt snyggt med så låg bil. Får man fråga ifall det tar i någonting när du kör? Går det att svänga fullt? Mvh Crille |
|
|
Riktigt snygg bil. Men att du ska sälja den så snart inpå förstår jag inte, eller är det roliga över i och med att den är färdigbyggd? Du kanske skulle starta design och bilverkstad så får du modda bilar hela dagarna, för god smak har du ju. Ser med stort intresse fram mot fler bilder och framförallt film på den, vart hade du postat film tidigare? Vart går bilen? vart är det stört chans att få se den på riktigt, öst-/västkusten eller nere i söder? Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
Är detta ett turbo/kompressor bygge? Jäkligt snygg iaf |
|
|
Näää... Så låg är den inte, finns lägre... ;) Länk Men snygg är den!!! |
|
pg_ice |
"Jag ska dit med en strassentech frontläpp" är det den läppen som sitter på den här? Länk den där M3an är nog fn värre enligt mig ;) |
Grubbe |
Tack så mycket. :) Bilen finns längst upp i Norra Sverige, eller nästan längst upp iallafall. Det är ett kompressorbygge och det är inte en sådan frontläpp som pg_ice postade en bild på. :) |
Grubbe |
Länk Såhär ser en frontläpp från Strassentech ut. :) |
pg_ice |
Damn :) den var nästan snyggare. då får du väl dra till med en CSL diffuser när du ändå är igång Länk vad snackar vi för fälgar på bilderna du postade och reklam bilden från strassentech? är det 20" som gäller eller? det verkar ju vara det "enda" alternativet till M3 E46 :) |
|
Grubbe: snygg, mycket snygg bygge. Ska den köras in på bana också? ;) Min gamla pärla: Länk |
|
Lars Jakobsson |
Grubbe>> Törs man ens fråga varför du ska sälja pärlan lagom när du är klar med den?, om man kan kalla bilprojekt för att dom skulle bli "klara" nån gång :P Min älskling: Länk |
Grubbe |
pg_ice, Länk Jag har redan en CSL-diffusor. :) Fälgarna på Strassentechs demobil är 19", jag är dock inte säker på fabrikatet. Bilen kommer inte att komma i närheten av någon stripp eller bana.. |
| grabber.. det där lär ju vara med luftfjädring så det räknas inte :D | |
pg_ice |
Grubbe: det stämmer nog att det är 19" det måste vara dom här som sitter på demo bilen,ser klart bättre ut när dom rullar än när dom står still Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.