|
|
|
|---|---|
|
Jag har bromsljus i bakrutan.. funderar om man sätter dit en takspolier far då den i vägen för bromsljuset.. någon som har bild på hur det ser ut? såhär ser den ut Länk | |
|
tycker personligen att den där inte är så fin. ser kontigt ut när den går upp på taket :/ |
|
|
Just den modellen så måste jag hålla med Fanzy. Jag gillar inte att den går upp på taket. Jag har däremot sett en annan modell som enbart är klistrad på bakrutan med en mycket snygg övergång till plåten.. Bromsljuset kommer förmodligen att lysa rätt in i spoilern. Detta syns ju alltså inte all på dagen, men det kan kanske bli en cool effekt av det på kvällar/mörker då det röda ljuset sprids neråt i rutan. Mitt tips blir istället att montera bort rampen och flytta ner den till hatthyllan istället. Det är lite ovanligt och är förmodligen inte svårt att ordna. Om du sedan väljer att flytta bort orginalrampen eller bara koppla ur den spelar ju mindre roll. Gör dock en impedansmätning på LEDrampen innan, eftersom den som du ersätter med bör ha samma impedans. Dessutom brukar sällan eftermarknadsramper ha samma röda nyans som orginalet. Beggad orginal går kanske att hitta på bildelsbasen.se om det är ett alternativ. //amullo --- |
|
|
AC Schnitzers takvingar är anpassade efter detta bromsljuse. De har två varianter en lite mindre som slutar ovan bromsljuset och lite bredare som då har en ett "gap" för bromsljuset. Jag har den lilla på min (se nedan) men har ingen bra bild i den vinkeln ser jag. Men det går att ordna om du är intresserad. Och Oxigen har den breda... Länk (hoppas det är oki att länka till din sida Oxi ;) ) Mvh Jimmy |
|
| Vad har dessa AC Schnitzers för ÅF där man kan beställa styling? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.