AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
979

Styling interiör samt exteriör

at
4
atte87
X5 3,0i - 03
Hej hej alla BMW älskare.

Nu är det så att jag fick en x5 3,0i 03 av min farsa förra veckan.
Vilken bil, vilken körglädje.
Men nu vill jag "uppgradera" den ett snäpp till utvändigt samt invändigt. Men jag har ingen riktig koll på priser osv, så jag tänkte fråga. Om man köper nackstöd med inbyggd skärm, kan man montera den själv, är det svårt eller hur mycket skulle det gå på hos en BMW handlare eller vilket ställe som helst som gör sånt. Min bil stödjer inte bluethoot, kan det monteras in, isf pris?
Samt navigator, kan det monteras in då panelen just nu är orginal och givetvis hur mycket skulle det gå på?

Sist men inte minst, utvändig styling är ju löjligt dyr på x5an, kolla de på en bakspoiler, den kostade hela 17 tusen lökar. Verkligen löjligt.

Har ni nåra styling tips utvändigt samt invändigt? Ser gärna länkar :)

Bilen är självklart lika fin utan sånt men vill ju sticka ut extra mycket.

Tack för all hjälp.

Ragemannen
www.brl.se för nackstöd med skärm/dvd 8-9000:- något

Gällande navigator så köp en lös det går på runt 4-6000:- skall du montera in något går det minst på 20000:- och då blir inredningen inte lika snygg som förr. www.dustinhome.se

Blåtand finns det lösa enheter att köpa vissa lösa navigatorer har det inbyggt med högtalar funktion etc som fungerar skit bra.

Kjolkitt etc kostar pengar om du vill att dom skall gå att montera överhuvudtaget.

Lägg hellre krutet på feta fälgar 20tum minst det lyfter bilen med minst 50%

Lycka till

Sedan är för män
håller med ragemannen..satsa hellre på feta fälgar.. till inredningen kan du ju montera en stor skärm där bak istället för två små i nackstöden..vore trevligt med lite bilder på hur bilen ser ut nu :D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.