AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
731

Någon som vet vad detta är?

ji
729
jigga
428i coupé -2014
Som rubriken, här är länken:
Länk
MuProPro-medlem
7.993
Mugge
F20 - 116d -16
991 - 911 Carrera 4 - 13
Jag lät datorn översätta texten i annonsen från tyska till engelska. Lite halvdan engelska, men här är resultatet:

here I sell engine expensive equipment with an optimization of Hamann engine haven to hello from my car.

The fact that the controller fits only in a E36 328i since brings it according to Hamann approx. to 15PS and approx. 22Nm. my car was on an achievement test stand, since has one an achievement of 209PS measured.

The controller is only sold, because I made an engine change.

So that the controller functions also with you, it must be adjusted with the going away barrier, this makes for each BMW dealer for a few euro.
If you fetch the good piece with me come, I can do that free of charge.

___
Bilbloggen: Länk
Det är enligt säljaren en Hamann-styrbox till 328i E36, som skall ge 15hästar. Han hävdar att han mätt upp sin 328i till 209 hästar med den monterad.

Det framgår emellertid inte om han mätte upp även innan boxen monterades...

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
ji
729
jigga
428i coupé -2014
Jo men Hamann bör väl vara ganska seriösa eller? Hur installeras den då? Står någonting om att BMW gör detta för ett par euro. Borde ju funka minst lika bra som ett chip, eller?
ji
729
jigga
428i coupé -2014
Läste nu att det är hela styrboxen, bara att byta då? Inget annat som behöver ändras/modifieras?
Enligt vad jag har hört om Hamann så är det "mycket snack och lite verkstad" på merparten av deras produkter. Detta har jag hört av en person som är väldigt väl insatt i tuning/trimningsbranschen och de olika företagen som finns.

Jag har ingen personlig erfarenhet av vare sig Hamann eller någon annan tuningfirma.

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
pa
2
patrik.amadeus
320i/325 cabrio -91
hej, ber om ursäkt om ja inte svarar på din fråga men har själv en fråga ang. tysk svensk översättning? Sitter själv ganska mycket på tyska sidor o letar delar o så o ibland skulle det vara bra att ha en översättning, har du nån hemsida som du gör det på eller har du program hemma?
mvh
Patrik
Patrik: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.