|
|
|
|---|---|
|
Vart hittar jag sänkfjädrar billigast till min 325a? Vart hittar jag billigast däck 255*35*17? Mvh Micke Gasar Tills Det Rasar | |
|
www.sungraphic.se är helt klart billigast när det gäller sänkfjädrar. Köpte H&R 40/15 till min därifrån. Förskottsbetalning gäller men var inga problem för mig. Klart billigast jag har hittat iaf, runt 2100 :- inkl. frakt! Däck kan du väl köpa på www.dackonline.se billigt? |
|
|
bilmodecenter.se har snabba leveranser och bra priser på H&R. Är du säker på att du ska ha så breda däck? Jag skulle inte rekommendera 255:or till en E36:a. |
|
|
inga problem med 255:or på e36 .. själv har jag 255 40 18 bak 235 40 18 fram D va en gång en BMW ... längre än så har jag inte kommit |
|
|
Mina fälgar är 9.5" breda så 255or blir nog bra, har haft 245or men det såg konstigt ut... måste nog ha 35 i profil så det inte tar i... Gasar Tills Det Rasar |
|
|
"Vart hittar jag sänkfjädrar billigast till min 325a?" - Skroten om du tvunget vill ha det billigast |
|
|
dackonline har inte 35 i profil... pure-pf.com har billigare fjädrar... Gasar Tills Det Rasar |
|
|
När jag köpte min M3 satt det 255/35 18 bak och det gick perfekt. Inget skrap i skärmar mm. //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
| Det är stor skillnad på en M3:a med 255:or och en 325:a med samma däck. M3:an är byggd för feta sulor det är inte 325:an. Gö som ni vill glöm inte att jag har varnat er. Räkna med spårkänslighet och om han har fel ET så lär det skrapa i men men... | |
|
man får lov o köra riktigt stummt ! men d går. och ja d spårar friskt men va fan gör d när d går på bredden för d mesta :P D va en gång en BMW ... längre än så har jag inte kommit |
|
|
Vet inte vart du bor men Molway.com utanför Vallåkra har däck. Köpte precis 245/35 17 till min, för 40 profilen slog i skärmkanten. Har de inga på nätet, så prata med Niklas på Molway. |
|
|
Motor Nord har sänkfjädrar fär 1600 kr. Bilen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.