|
|
|
|---|---|
|
Hej jag har på min Z3 lite slitna skinn stolar(svarta) är det någon som vet hur kan man fixa detta?? | |
|
Ja det finns bättrings färg att köpa hos olika sadelmakare. Det finns även en produkt-serie som heter Leather Master och kan köpas hos t.ex. MIO möbler. Kostar ca 120 kr för en burk. Men effekten varar inte lika länge som de produkter som du köper hos sadelmakaren. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Det bästa för att undvika slitna stolar är ju att sköta dem från början. Stolsskinnet finns att köpa hos BMW om det är för slitet, men tror inte att det är gratis direkt. /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Hej! Mina skinnstolar var också torra. Jag köpte Biltemas Lädervårdsprodukter, Lädertvål (36-4523 39:90kr) och Läderolja (36-4524 39:90kr). Tvättade och smorde in rikligt och lät torka / suga åt sig olja över natten. Torkade torrt. Skinnsätena blev mjuka och finta. Kan vara en billigt lösning att testa innan man byter skinnet helt. Hoppas det funkar. :) , FMZ3 |
|
|
Har själv provat leather master i många år, och måste säga att man skall använda ordentliga doser för att det skall bli bra, Jag tycker inte att leather master håller måttet för skinnstolar till en BMW? Mycket snack kring leather master, till och med BMW har börjat använda sig utav dem, se deras butiker finns leather master till skin stolarna! Tyckte att BMW's original brodukter för skin stolar som såldes för 5 år sedan hade mycket bättre kvalitet. Liksom deras schampo! verkar som att alla kvalitets prylar dalar! T.o.m tvätt svamparna som BMW sålde med goda omdömmen har dalat i kvalitet! börjar bli riktigt besviken på BMW i svedala. Eller så har jag haft extremt otur! //Rop |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.