|
|
|
|---|---|
|
En liten filmsnutt på den BMW X7 vi byggde i Monstergarage. Länk Tommy | |
|
Tommy: Vill inte verka spydig men jag tror du får på pälsen av dem flesta här om att det är våldtäckt, misshandel mm mm att göra så med en BMW. Jag själv som sett och hört den säger MANLIG! ///Micke Min cabrio Länk |
|
| X7? Ser mer ut som Skräck-7 :-) | |
| Äsch kul bil, lever den än? Synd att den inte har BMW motor. Den där jänkarspisen skändar anrättningen Likt ett subtilt årgångsvin inmundat med en flottig BigMac. Lite mer Bavaria jaktstuga, lite mindre förortspulka så vore den lyckad. Blås i hornet och plocka fram tyrolerhatten, läderhosen, lodenrocken, jägermeister och umpa umpa kasettbandet från semesterresan i alperna 1982... | |
|
Från början var det tänkt att vi skulle bygga om en BMW 745 (E23) och att vi skulle skrämma skiten ur motorn, den skulle då helt klart ha effekt och vrid så det räcker men det smakade lite illa i munnen eftersom de börjar bli sällsynta, frugans bil var bland de tilltänkta. Bättre att bygga om en 735:a till 757:a, det är ju i alla fall en "dussinbil". Funderar på att kraftigt styla frugans bil i framtiden och skrämma upp motorn rejält, har inte sett någon stylad bil med den karossen, har ni det och i så fall bilder på det? Tommy |
|
|
Tänkte först att jag skulle skriva ngt elakt... Innan jag såg filmen!! =) Häftig!! |
|
| hahaha den var jävligt grym :D | |
|
Grym! Riktigt kul med folk som kan bygga bilar på detta sätt! Skulle också gärna hört en BMW maskin... en V12 kanske? :D Men riktigt coolt bygge iaf! MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
Eeeem... funkar inte... Här är lite mer som kan njutas av Länk ; ) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.