|
|
|
|---|---|
|
Länk Ar priset inte lite hogt? fullutrustad dock, vad tror ni? | |
|
Den saknar M-Paket och troligtvis taklucka så nej inte full utrust, visst är Carbonsvart en fin färg men minst 50tkr över vad jag skulle vilja betala. Mvh Stephan |
|
|
Tankte fortsatter bara po denna troden Länk Automatare men ando trevlig Länk Verkar valdigt billig men stor svensk sold Länk Nar gors Inspektion II? och vad ar kostnaden? |
|
|
Inspektion II kostar minst 5 000 kr vad jag vet, verkar som det ska göras varannan el var tredje service. 219k för en 330 Ci 2001 tycker inte jag är billigt i o f sig... |
|
| Kollade upp 330 Ci 2001 som mocean skrev om, enl bilpriser.se borde den ligga på 179 kkr hos en handlare, 156-168 kkr privat. | |
|
Glömde ange korrekt miltal...påverkade lite grann. 330 Ci 2001, reg nr SZF501, 3 700 mil. Köppris 188 600 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare. Privatpris 165 000-177 000 kr Uppskattat pris vid köp av privatperson. |
|
|
SWP212 klassas också som 01 på alla punkter utom årsmodell, där den är en 02: a, tillverkad 2001-10. SZF501 är tillverkad 2001-11 uttagen 2002-01-04 så den är mer 02: a än SWP. Mvh Stephan |
|
| Priserna fr bilpriser.se är räknade på att SZF501 klassas som årsmodell 2002... | |
|
denna? Länk Verkar lite hog men inte helt OFF eller? |
|
|
Den är inte billig, men snygg. Måste vara tidig 03 eftersom den saknar facelift. Ta reg.nr och kolla upp den. Gissar på att den är import. Min gamla pärla: Länk |
|
| Dyr om det är en import, ligger då minst 20´ fel i pris skulle jag säga... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.