|
|
|
|---|---|
|
går det byta Länk mot Länk ?? tacksam för snabbt svar - Zel | |
|
Använd sök funktionen... Det finns iaf en tråd om detta som varit uppe nyss Anders |
|
|
jag har läst den posten, men det verkar ju inte vara nån som vet exakt. bara vad som står på sprängskisserna -Zel |
|
|
Det går utmärkt! Det viktiga är att den nya ratten är kompatibel med just din bil, vilket är kopplat till din bils tillverkningsdatum! Mvh, Steaman MB C32 AMG -02 L-R Discovery V8 -01 BMW 316 ti -02 |
|
|
Om du uppger din bils tillverkningsdatum och rattens artikelnummer så kan jag kolla i ETK Mvh, Steaman MB C32 AMG -02 L-R Discovery V8 -01 BMW 316 ti -02 |
|
|
detta får jag fram om min bil Länk och artikel nummret på ratten är 32 34 2 282 022 tacksam för snabbt svar -Zel |
|
|
Det går som du redan märkt inte att vaska fram om den passar! Helt klart är att Airbagen måste bytas och om den nya airbagen är kompatibel med kontrollenheten vet jag inte. Sedan så varierar signalerna till multifunktionsknapparna mellan årsmodellerna. Jag skulle lägga ner projektet! Mvh, Steaman MB C32 AMG -02 L-R Discovery V8 -01 BMW 316 ti -02 |
|
|
befarade tyvärr det, otroligt frusterande eftersom M-Ratten ser så j**la skön ut. Tackar för det snabba svaret steaman -Zel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.