|
|
|
|---|---|
|
Har fått tips om en sv såld 330 CiA -03, 239k Länk Den har ju en del utrustning (M-sportpaket, M-aerodynamikpaket, skinn, klima mm) men precis som en del andra varit inne på...vågar man köpa en E46 för dessa pengar nu när nya Coupén kommit?? Tacksam för tips/råd om rimligt pris! | |
Johan004 |
Tror nog tyvärr att du kan räkna med en hyfsad värdeminskning på en sådan. Jag hade nog nästan försökt få tag på en fin -02:a för under 200 tkr. Johan |
| Grejen med den är att den inte är momssmittad och därmed går att leasa. Jag blir själv lite sugen faktisk... ;) | |
|
Skulle nog ha lagt till en 100" och köpt en 330 e-90 05:a den har ju redan 150" på ett år. Då snackar vi tappat värde Länk |
|
|
Tack för råden, E90 finns dock inte på världskartan...E46 slår i mitt tycke E90 designmässigt med hästlängder. 330 CiA verkar svår att få tag i till rimligt pris, i a f om man inte vill köpa importerat eller importera själv. Hmmm...tål att tänkas på, 02:orna är ju rätt mycket billigare. Tror ni verkligen att E46 coupéerna rasar ännu mer nu när den nya kommer? Raset fr 450´ny ner till 220-230´ på tre år är väl ganska normalt...:-) |
|
|
räkna med 50%-ig värdeminskning var 3:de år. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.