|
|
|
|---|---|
|
Precis varit och kort manuell 330 ci, vart ju trevlig gillar bode automaten och manuella, tittade lite po blocket och hittade Länk Ar det bara ja eller verkar den inte lite for billig? Nogon som har sett nogon annan som verkar vara trevlig? | |
| 190.000 kr är väl inte jättebiligt, finns de som ligger lägre i pris. Men den har ju gått misstänkt få mil på 5-6 år. Provkör och kolla historiken och glöm inte att det finns fler... Länk | |
|
Priset kan jag tycka ska ner en liten liten aning men det är ju alltid prutmån på det utsatta priset. Jag tycker att ditt objekt verkar vara bra och de låga milen (om de stämmer) är ju verkligen inte fel. Det som jag saknar på den är M-paket, helskinn, xenon och att den är silvrig (snyggt men GRYMT vanlig färg på 330Ci)! STORT plus för el.-sportstolarna! Jag jagade oxå 330Ci nu i höstas/vintras/våras och kräsen som jag är så hittade jag till slut min nya bil, en sv. såld 330Ci Ac Schnitzer -03 med 3050mil på mätaren och i kanon skick! Jag gav 275' för den, vilket jag inte ångar en sekund. Se spec för mer info... Länk Lycka till. / Jimmy |
|
|
+ sportstolar skisack DSC milantal (men måste naturligtvis kollas...mindre än 3000 mil på nästan 4 år i Sverige är klart udda...) - saknas xenon saknas M-pkt II Hel- eller halvskinn tycker jag nästan kan kvitta... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
wow, ni pratar om att ibland ni tycker det ar lite for hogt pris, ar lite konfundersam dar. Letar efter en 330ci med under 7000-8000 mil, sportstolar, garna navigation och M paket, men inget som moste has, bilen kan egentligen vara ganska basic, tycker Xenon ar trevligt ockso men igen inget moste. Testkorde Länk imorse, valdigt trevlig men kanns som den ligger i overkant nar det kommer till pris eftersom den precis klokat over 10,000 mil |
|
| Motar mer an garna tips po bilar ni tycker verkar prisvarda bode i sverige och i tyskland... lite nyborjare po detta, kommer bli min forsta bil som jag koper. | |
| Kolla inte på milen, kolla istället om Inspektion II är gjord nyligen. Vid 7 - 8k mil så är det ofta inte speciellt långt kvar. Helt gratis är den inte, även om det inte är skitdyrt heller. | |
| ok, vad ska en sodan go po? so eventuellt sager du att man ska satsa mer po en bil som gott 8500 mil som har gjort Inspektion II istallet for en som har gott 7500 om de ar samma pris? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.