|
|
|
|---|---|
|
Länk | |
|
Första dagen som jag ångrar min affär=) Men ska man vänta ett sånt här klipp (som det ser ut) så kan man ju vänta förgäves.. Hoppas nån blir lycklig iaf, vilket kap!! |
|
|
HEj. Det fanns en annan tråd med ruriken nåt i stil med (otroligt billig m3) eller nåt. Jag har inte sett bilen i den tråden men killen som ägde den hade fyllt år så de va la nån i hans vänskapskrets som ville jävlas.. Antar att detta e samma bil/annons. Så detta är nog ett skämt;) //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
Med tanke på; "OBS: Kontaktas kväll/natt tid mellan 21:00-04:00. Ring först och bilen är din! (Dock endast angiven tid!" ...så behöver man väl inte fundera så mycket på vad det rör sig om... ___ //Ulf |
|
|
Nej, visst tänkte jag med på det men man vet ju aldrig.. Finns gott om mindre smart folk där ute=) Såg lika häromdagen men då var det inte en Bmw utan en Nissa 300zx som skulle säljas eller bytas, 70´000:-.. Kollade upp regnumret samt bilden kom från garaget.org å inget stämde med annonsen, så det var man säker på att d var ett skämt. Men man blir ju som nyfiken varje gång..:) OM det är sant så wow!! =) |
|
|
Tänk på killen som annonsen är satt på.. Han har säkertligen fått lyfta luren ett antal gånger;) Håller med dig DACE, man vet ju inte med säkerhet om det är ett skämt eller inte. Många har nog gått på liknande saker!! //MVH Andreas M-power när du älskar att köra! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.