|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Igår när jag var ute o åkte då bromsade jag o det ramlade ner prylar på golvet i baksätet,räckte mig ner o skulle plocka upp grejerna,o då kom jag imot nyckeln med knät (klant som man är)bilen stängde av sig,jag la i N sen stannade jag o startade igen,då gick den skit dåligt,sen stannade jag längs vägkanten o då dog den,sen gick det inte att få igång den. Jag tog bort + polen i ca 20min,sen gick den igång o gick som vanligt i ca 5 min,sen va det samma visa igen,vad kan det vara,luftmassemätaren?kamaxelgivare eller nåt sådant? snälla nån,hjälp mig. tack på förhand mch Pontus | |
|
det kan inte vara så enkelt att det är glapp i tändningslåset? Har för mig att jag läst om folk som har haft det och fått mycket konstiga symptom. En tanke bara eftersom det startade med mekanisk påverkan på tändningslåset. |
|
|
vet inte,kanske kan vara det,men kan det kanske vara dåligt batteri?:O men det skulle jag aldrig tro,fan har ju gått klockrent helatiden förns igår :( |
|
|
Jag brukar själv alltid börja med att utgå ifrån vad som hände, du slog knät mot nyckeln, alltså kan tändningslåset fått sig en stöt, jag skulle själv börja med att kolla där. Här ser du hur det ser ut: Länk Självklart kan felet ha uppstått på helt annat sätt också, ladda batteriet tex är ju lätt gjort. Hjälper inte det kan det kanske vara dags att kolla felkoder. |
|
| Okej,va nere nu och provade då fick jag igång den men den gick typ på 3-4 burkar:S o det luktade skit mkt soppa.:Sdetta är inge roligt :( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.