|
|
|
|---|---|
|
Hej, Hittar ej Bränslereläét på min 320 IK -88. Har kollat under ratten och kollat i motor utrymmet, sitter det någon annan stans?? Jag fick ett sådant av en meckare, det är ett svart relä ca 5 cm högt. Står Bränslerelä på tyska på det. Någon som kan hjälpa mig med det? Tackar för hjälpen! Mvh Ive | |
yttryck |
Hej ! Bränslereläéet sitter i motorutrymmet på förarsidan i höjd med stötdämparen mot insidan. Typ mitt emmellan motorn och stötdämparen. Bränslereläéet är skyddat med en svart plastkåpa, det finns ytterligare 2 relän bredvid.. lycka till /igge |
| ett nytt relä kostar max 100 kr på BMW .. | |
|
Hej yttryck, Den svarta boxen vet jag om det sitter 2 relä i samma höjd bredvid varandra och ett lite under. Men finns det relä någon annan stans? Det jag fick av meckarn passar inte ens in i den svarta boxen. Tack på förhand. Mvh Ive |
|
yttryck |
Ive : vet tyvärr inte om det finns på fler ställen.. vet att det ska vara ett utav dessa 3 på denna plats.. du kan hafått ett felaktigt relä från mecken. Reläet är fyrkantigt typ 4 cm per sida... /igor |
|
320_alex, bränsle-reläet kostar 600 kr på BMW. ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Tack grabbar, Ska till meckaren om en stund ska kolla ifall han hittat på något bilen är där. Trevlig helg Mvh Ive |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.