|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
|
Vart/vilka har monterat din kompressor Grubbe? Tänkte trycka i en nu innan sommaren så om du orkar får du gärna maila mig lite info eller skriva här :) /Robban |
|
|
ZxD: 150.000:- måste fram och sedan ringer man bara Alutech så löser det sig lätt. Dom fixar allt tror jag. Fast Grubbe har fixat allt sitt själv. MVH Patrik |
|
Grubbe |
ZxD, Ta kontakt med Alutech i Gävle eller Rickard (540is) här på forumet. Dom fixar allt du behöver. Men räkna med att det kan kosta mellan 100-150k innan allt är klart beroende på hur långt du vill gå. Nåväl, priser får du prata med dem då det varierar så mycket beroende på hur man vill göra och vad man väljer för saker. |
|
Det handlar mest om vem som har tid att ta bilen först nu ;) Tack för tipsen får ta o ringa runt lite, ska slå en pling till ESS med tänkte jag. /Robban |
|
|
Läste precis en annan tråd angående sänkning och såg lite bilder på bilen din Grubbe, verkligen toksnygg! Du har inga fler filmer att bjuda på ? -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
ZxD Ring ess i norge, dom monterar kompressor och intercooler för ca 70000:- till m3 -03, och det blir bra resultat kan jag lova :-) |
|
|
Nu står älsklingen hos ESS :) Hade 344hk i motorn orginal så BMW håller vad dom lovar iaf. Ångrar att jag sålde mitt SS Race system nu :/ Någon som har erfarenhet av Ferrita? /Robban |
|
| Robban.. Du vet lika väl som jag att det är Dixis som gäller :) | |
|
Eller mitt Eisenmann kanske Jacob |
|
|
Nja, har redan haft ett Eisenmann, SuperSprint och ett Hamann. Tänkte höra med Ferrita om dom kan bygga nått trevligt annars blir det nog ett Dixis eller GruppeM /Robban |
|
| Är inte eisenmann nått att ha till M3 E46 eller? Har eisenmann race på min z3m och det låter mumma! | |
| P3r: Det är det säkert! Har haft ett som inte va ett... | |
| Vad menar du med det? :) | |
|
P3r: Jag köpte ett men efter 6-8 månader av vinter och vår så skulle jag försöka montera det. Först då märkte jag att det inte passar för fem ören och jag tog en massa kort och skickade ner till Eisenmann. Jag köpte det av en person på det här forumet som lovade att fixa det men jag har inte hört av han på kanske 5 månader nu :) Men det är lugnt. Jag får tillbaks mina pengar på ett eller annat sätt... MVH Patrik |
|
| PS: Glömde skriva att det typ kommer ifrån Kina :) | |
|
Fan va surt, köpt det av någon här ifrån? /Robban |
|
| yes köptes av någon här inne. | |
|
jag kan inte kolla på filmklippet ? Tagit bort den ? BMW- När du älskar att stå på Verkstad !!!!! |
|
|
Hämtade bilen i fredags, kan inte fatta att jag inte gjort detta tidigare :) /Robban |
|
|
Grattis Robban! Hur upplever du karaktären på din M3'a efter konverteringen, mer effekt förstår jag men hur är effekten fördelad i registret? Vilket "kit" blev det (effekt)? Mvh, /Wille |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.