|
Sida 2 av 4
|
|
|---|---|
|
är det bara jag som inte kan se filmen? Väldigt sugen på att se den. -- DTM system och rak 6a ;) |
|
pg_ice |
WMV = Windows Media Video som spelas upp i Windows Media Player kolla om du har den,det borde du ha iofs 325an : Länk |
|
jodå det har jag =) jag har alla spelare som man kan tänka sig men det är länken som inte fungerar =/ -- DTM system och rak 6a ;) |
|
pg_ice |
länken funkar 325an : Länk |
|
ahh var bara jag som var dum nog att inte ta: spara mål som. =) Satan vilken grymm Ohhh Hoo =P verkligen rå! -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
oj oj oj din lampa bak vänster ur funktion :) Dime M Länk |
|
| jag menar oj oj oj för motorljudet | |
Grubbe |
Yes, lampan bak är cp. Det är för att jag har monterat LED-bakljus men jag har inte uppdaterat till senaste programvaran för dem. Då lyser dom lite skömut och skickar att vänster bak är pajj fast den i själva verket inte är det. |
|
Fyfaen va den går bra! :) Mvh Per |
|
|
Grubbe: Jag har nog sagt de förr. Din bil är otroligt snygg o nu när man har fått en liten snutt att titta på så blir man ju helt lyrisk. Ha ha ha. Säg till när du ska hämta den på Alutech om du inte redan har gjort de så man får snika till sig en tur. :) ///Micke M5:an Länk |
|
|
Alutech höll på att snickra på en M5 dubbelkompressor i Torsdags. Det verkar som att M-motorerna mår bra av lite överladdning. :-) Flåklypa |
|
Grubbe |
Flåklypa, Jepp, det stämmer mycket bra det. Eller jag tror till och med att dom snickrade på två stycken. Mycket våldsamma prylar det där. ~600hk i den underbara E39an! Ruggigt ha-begär faktiskt. |
|
oj oj hel.... vilken bil när du har bilen till salu första köparen direkt !!!!!! :D |
|
|
Ja, dom hade en blå på lyften och en svart på golvet (Rickards?). Har du din bil där? Flåklypa |
|
|
Det slog mig att du kanske inte vill berätta var du har din bil. :-) Flåklypa |
|
|
Vilket ljud!!Mer tack! Mpower |
|
Grubbe |
Flåklypa, Det är lugnt. Den är i säkert förvar nu. (och det har den alltid varit också för den delen då den stod hos Alutech) :) Visst fasen var du sugen på en M5a ett tag? Att du inte köper en och lämnar bort den en vecka till Alutech. Lätt en av mina drömbilar alltså. |
|
Jo, jag var/är lite inne på en M5 men har bestämt mig för att behålla Volvon eftersom jag lagt ner en del pengar på den nyligen och den fungerar klockrent. Annars hade den legat pyrt till....det är kul att byta bil. :-) Ett kompressorkit hade dock inte rymts inom budgeten. F.ö är Volvon på mappning as we speak och jag blir nöjd om den är typ hälften så snabb och låter 1/8 så mysigt som din. Jag tänkte fråga om du skulle ner på BMW-träffen i Gävle.....innan jag såg var du bodde... :-/ Flåklypa |
|
Lars Jakobsson |
Vart det som du hade hoppats med effekt och allt nu när du fått hem den? Lars Min älskling: Länk |
|
PG_IC Det vore dumt att inte sticka ifrån Polisen med denna bil ..Tycker att det e tvärtom ,han lär behålla körtkort riktigt länge ;)) Hittar inga ord när det gäller prestanda på denna bil .. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.