|
|
|
|---|---|
|
Hallå Gott folk!! Jag har fått upp ett fel medelande i min 735IA det står Luci Targa vad är det? har sökt överallt & min tyska är lika med 0 en dag senare fick jag ett nytt felmedelande där Luci stod med i början oxå men vad det nu stod efter kommer jag inte ihåg!! Någon som vet vad detta är mvh | |
|
Ställ om språket till engelska så blir det mycket enklare att begripa vad det är bilen försöker säga! Tror för övrigt att det är något annat än tyska. Läs mektips om språkbyte här: Länk ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Silverspoon: Du har Italienska språket valt i färddatorn...Luci=Lyse/Ljus Targa=Nummerskylt, alltså, Din Nummerskyltsbelysning fungerar inte... Nummerskylt= Targi de la Macchina :-) /KRAFTWERK |
|
|
det var som fan , skumt att alla andra medelanden kommer på tyska då =P men tack så jätte mycket KRAFTWERK för svaret det uppskattades verkligen |
|
|
Ojoj...BÅDE Tyska o Italienska?? Den har kanske varit ute o slarvat, med andra färddatorer, o druckit Bayerskt...;-) Måste hålla koll på sånt....hehe! /Anders BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.