|
|
|
|---|---|
|
Hej, Hämtade en 750iA -98 med 7500 mil på mätaren idag. Jag är helt förstummad, vilken SANSLÖST bra bil E38 verkligen är. Vi snackar sann kvalitet, E65 är inte jämförbar. E38 är något unikt! Svävar på små moln (och 16-tums original) MVH, E38B12 MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit | |
|
Då får man gratulera till den nya bilen och så tackar man för erbjudandet till att få åka med på en provtur :-) ___ Bilbloggen: Länk |
|
Scheckheft |
Hej Som jag mailade tidigare: gratis och välkommen till en kul bilupplevelse. Bilder är ett måste :) Mvh Scheckheft |
|
hehe Å jag som är förstummad över en västtysk 89:a. Vad ska man då inte bli av en 12:a från 98. Jag förstår dig... nog! Ha en trevlig helg |
|
|
Grattis! Wilhelm Svenselius |
|
|
Jag har dessvärre ingen digitalkamera, men skall försöka fixa något ändå :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Grattis! Blev det den vita med blå inredning som diskuterats i en annan tråd? Mvh Johan |
|
|
Jiie, Nej den var too much, ganska sliten inredning. Det blev en diskret svart ägd av en svensk bosatt i Monaco, som kört 1200 mil på 3 år :) Fantastiskt skick. MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Grattis till bilen. Får jag bara fråga vad du menar att " E65 inte är jämförbar"? Tycker mig läst andra säga så, vad är det som gör skillnaden menar du? |
|
|
Jag kan flika in o säga att många (o jag) anser att BMW slutade göra riktiga kvalitetsbilar iom. E38/E39...Kostnadseffektiviteten kom ifatt dem, tyvärr... (själv har jag motvalskärringmässigt, stannat på E34/E32...;-) Vill tro att det är något sådant E38B12 menar... Mvh /Anders, med de gamla bilarna...;-) |
|
|
BTW, Grattis som fan!!! E38B12! Bilder är som sagt ett måste....Vagnen låter riktigt "mumma"!!! /Anders |
|
|
Va trevligt Victor att de blev en 750i =) De kommer du nog inte ångra! Utgår från att de blev den i Linköping som låg här på powerbörsen? BMW CS #5139 |
|
|
TomMalmö, Jag har kört E38 740, E38 750, E65 745 och E65 750. De är två så annorlunda bilar. E38 känns liten och nätt i jämförelse med E65 - både att köra och titta på. E38 ser också mycket mer sportig ut, mindre plastig interiört och underbart tyskt, perfektionistiskt konstruerad. Ett mästerstycke i design och mekanik... OCH den har till skillnad från nyare BMW sidolister så att ICA-kärringarna kan slå upp dörrarna på sina 245or utan att det slutar med omlack ;) E38 ser även snygg ut med mindre fälgar, något E65 (et al) inte gör som en direkt följd av för hög midjelinje. Skulle ju nödvändigtvis börja regna på hemvägen också, så nu är den smutsig igen... usch! Gokväll, E38V12 |
|
|
Så rätt JL, och hade inte du påmint mig i lördags hade jag missat den. TACK! MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Får väl grattulera till min drömfamiljebil! Nu har du dubbelt så många cylindrar som mina!! ;-) MVH Patrik |
|
Grattis, visst är det härligt med en V12:a! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Grattis! /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Grattis E38´an är härlig bil. Lita dock inte på att listerna skyddar dig helt från folk utan hänsyn,själv har jag två dörruppslag som måste åtgärdas :-( Mvh Janne |
|
|
Grattis! Kul att vi blir flera som åker E38 med V12. Länk Mvh, Pocke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.