|
|
|
|---|---|
|
Hejsan kolla lite här förut www.expostar.se och www.svenskbilreklam.se, kan ju tjäna några hundralappar i månaden...menar en dekal på stötfångaren och en i bakrutan kan man väl leva med ?! | |
|
Reklam .. usch :( Som om det inte är nog med det i samhället redan, ska man sätta det på bilen också? Frivilligt!? Fet risk. Wilhelm Svenselius |
|
|
Endast om jag fick välja vad man gör reklam för... Keep Your Distance! |
|
| Skulle se fint ut med SAAB på hela sidan :) | |
|
En FHM- eller Playboymodell hade ju varit lite kul att ha på sidorna på bilen. |
|
Danne L |
känns som för dom småkronorna man får är det inte värt att börja kladda ner bilen med en massa reklam enda som skulle kunna vara acceptabelt är väl bakrutan och vad kan det vara värt 200/mån? känns inte så värt det |
|
hmm jag som gör gratisreklam för både Bridgestone och Motor Nord, DLS och Rieger. Snart blir det även Falken... haha -- DTM system och rak 6a ;) |
|
|
Betala registriering för att få betalt? Bunden i 24 månader o glöm inte att dra av skatten, tvätta bilen, köra minst 5 dagar i veckan eller 1500mil om året, borttagning eller byte av reklam = skadat lack, massa onödig jobb... Näää... Tror nte det... |
|
| Ni får ta de som ni vill...jag ska inte ha någon reklam i alla fall...om ja får ett pyttelitet emblem i bakrutan och betlat 200 i månaden kanske ! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag gör redan reklam för BMW! Ett märke på huven och ett på bakluckan! Dessutom är hela min parkering en reklamplats!! ;-) MVH Patrik |
|
De får allt ta och börja betala bra mer för att jag ska sätta ut reklam på min bil ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Hade jag haft en sunkig Volvo 340 som brukshink hade de gärna fått smälla på dekaler bäst de vill... men det hade de nog inte velat :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
Jag gillar inte ens att göra reklam för de märken jag köpt (typ blaffig logga på tröjan eller jackan) så det ska väldigt mycket till, men allting har ett pris. Jag skulle nog sälja ut mig för 100,000 kr per kvadratmeter och år, med förbehållen rätt att välja bort viss reklam. Misstänker dock att de villkoren inte lockar alltför många annonsörer även om det egentligen är en bra deal jämfört med kostnaden att annonsera i dagspress och på reklampelare. |
|
|
Har kört totalt 7 år med bilar (Volvo+Renault) med reklam då jag via en idrottsförening kunde leasa dessa väldigt förmånligt. Kan säga att det var väldigt skönt när jag sedan köpte en egen bil och slapp reklamen och det ska väldigt mycket till för att jag skulle klistra på något annat än parkeringstillstånd på mina bilar. ___ //Ulf |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.