|
|
|
|---|---|
|
Hej, skall ev. åka och kolla på denna M5 till helgen. Länk Men jag ser att den bara har halv läder nått jag aldrig har sett innan i en M5. Har ni några förklararing eller synpunkter på det? Tack på förhand. | |
|
Ser ut som läder och alcantara, likt den klädsel som finns i M3 E46. Har inte heller sett den i E39 tidigare. /// Erik |
|
|
Detta fanns som tillval men kostade inget extra jämfört med helskinn. På tyska: Polsterung: Alcantara/Nappaleder M Textur anthrazitincl. Interieurzierleisten Titan-Line Bilen i fråga har ju också crome line vilket är relativt ovanligt på M5. Även detta var ett kostnadsfritt tillval. Bilen är tillverkad 09/1999 vilket enligt BMW's sätt att räkna gör den till en 00:a. Hur långt har bilen rullat? Bara för att man renoverar motorn så försvinner ju inte övrigt slitage på bilen. ___ //Ulf |
|
|
Tack för svaren. Bilen skall ha rullat ca 12500mil totalt. Bromsar och andra slitage delar är inte bytta men skall vara i okay skick. Men det vet man ju inte förän man själv har kollat upp det. Programmer`: hur fick du fram tillverknings månad vid den här tiden på dygnet, för det finns väl inte med på vv.se tjänster? |
|
|
Red_wings05: Ett tips om du vill veta mera om bilen så läs denna länk: Länk |
|
|
Red_wings05: Som för flertalet importbilar så står inte tillverkningsmånad på VV's sida men väl chassinr. Knappa in de sista 7 här Länk så får du svaret. ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Det var en bra länk att ha, tack Starre: Tack för den tråden, den hade jag missat. Bor inte allt för långt ifrån Vännersborg så det kan vara värt en koll ändå. "Live" kanske man kan få en bättre uppfattning om personerna med. Skall åka till 7H bil och kolla på den röda M5an som står där och tänkte ta den andra på vägen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.