|
|
|
|---|---|
| ska byta handbromsbackar på mina bakbromsar.. men jag får ju förfan inte loss centrummuttern sitter det någon rolig låsning man inte ser är den felgängad eller hur är det testade med långt spärrhandtag megahävarm och polarn bromsade somfan så att det skulle stå still men jag snurrade bromsskivan ändå... något tips.... bilen är en e30 325 87.... hade varit fint om någon hade haft skiss på hur det ser ut det man ska byta med.. | |
|
centrumuttern ska ej lossas. Nr 12 i länken håller fast skivan, ljustera även in bromsbackarna. Länk |
|
|
Ah glömde, nr 7 i denna länk är ljusteringen. Den kommer du åt med en mejsel genom ett av hjulbultshålen, strax före eller efter kl 12. Kommer ej ihåg vilket. Kolla med en ficklampa så ser du "kugghjulet" som ska vridas. Länk |
|
| tack för beskrivningen nummer 7 är det verkligen det.. det är ju klippset.. det har väll inget med handbromsen att göra | |
| oj det var inte jockejocke.... kollade på fel länk... förstår vad du menar nu tack så mycket för hjälpen ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.