|
|
|
|---|---|
|
Snart bara några dagar kvar. Vilka "kändisar" kommer att köra? | |
|
Kommer som åskådare. ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag kommer dit och ska köra... Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
|
Niklas: Konstigt, med alla dem bilderna som är i reklamen om dagen i fråga och allt är på dig. :-D ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Niklas M3:a har en väldigt bra färg som smälter kanon in i den röda Bilsportloggan, speciellt när allt runt omkring är grått. =) | |
|
Jag kommer och ställer ut :-) |
|
|
kommer som åskådare johnny.s |
|
|
Om vädret inte blir för dåligt så drar vi nog ner... Nån som har koll på vädret förresten? |
|
Be 726 523iT LCI -07
316i -00 530iT/5 -96 528iA -86 528i -83 Alpina B9/E28 -82 Nr:003 525 -75 3.0 CS -73 Jaguar E-type OTS v12 -71 Dynapack dynamometer |
Jag kommer också att vara där som åskådare. Bert-Ola BmwCS #2423 |
| Enligt SMHI så finns det regn i luften natten till Lördag och om vi har otur även på morgonen därefter så skall det vara uppehåll hela dagen. | |
| Ja, det ser minsann inte så ljust ut. ---> Länk | |
|
Dagens bilder. ---> Länk Notera bilderna på slutet.. Snacka om uppbåd och att smyga i buskarna! ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Sicket skitväder det blev och när man trodde man överlevt den första skuren så öppnade sig himlen och dränkte allt igen. =( Såg en BMW uppe vid "billjuddelen" en AC Schnitzer som tydligen va turbo matad, nån som vet vad det va för motor i den? |
|
|
fy fasen för vädret..var riktigt tråkigt! sen när man fick köra så fick man en sån jäkla kärring start...men tur var att jag fick min licens iag idag... Micke Olsson: Schyssta bilder! Niklas Olsson, BMW M3-94 Bilder: Länk |
|
alex_328 |
pissväder var det .. hoppas det blir finare tiöll nästa evenemang när man ska köra med den nya bilen |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.