|
|
|
|---|---|
|
Känner någon igen denna bil? En kompis är nämligen sugen på den. Späää på med info! Mvh Jon | |
|
En länk kanske...? :) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Oppsss sorry Länk |
|
|
Vad är det som är Ac Schnitzer med den bilen??! Mvh |
|
| Undrar jag också! | |
|
Ja det undrar jag oxå... Ser att ändröret/bakre dämparen liknar AC Schnitzers så det kanske är den han menar. Löjligt isf. att kalla den AC Schnitzer! För övrigt ser bilen trevlig ut men det är ju en annan sak att se den i verkligheten. Den har ju inte allt för mycket mycket för att vara 11år iaf. Import? Värt att kolla mätarställningen noga iaf. Hade jag skullat köpa E36 idag så hade jag definitivt köpt en med M-paket och gärna oxå då års modell 96- med nya kliman osv. Mvh Jimmy |
|
E30 Beemah |
ha ha ha ha han kanske ska ha ett v12 sticker på sidan men så han tror att det kan finnas nått som liknar V12 under huven faan vad löjligt... det är ingen AC SCHNITZER...och vadå "Min bästa bmw" har han haft så många bmw lr? urk vilket mögel E30 Beemah |
| Det är full Winersnitzel på bakrutorna i alla fall. ;) | |
| Ser förtaskigt ut med hemma tonade bakrutor enbart, luktar budget över den. | |
|
Säger som jimmyboy, hade nog satsat på en 96:a 97:a med så mycket utrustning som möjligt du kan ju få en 97:a 328 med allt 14-15 000 mil för typ 65000:- O försöka hitta en utan tonade rutor o raggarstuk...... // Linus |
|
|
Jimmyboy: O vad f-n e AC Schnitzer med din kärra då? :P hehe.. skojade =) Samma sak med andra bilar. Dom heter M så fort dom har en växelspaksknopp med ett M på ju =) // M.v.h. Daniel |
|
|
Ja, instämmer. Har själv haft ett par e36:or, sist jag köpte så hade jag som krav att bilen ska vara >96:a. Bättre rostskydd, flera förändringar, digital klima och med m-paket som inkluderar sportstolar. Dessutom är M52 en nyare motor, en 325:a är väldigt daterad. En fin 323:a med m-paket, sjyssta fälgar och attraktiv färg kanske skulle vara något istället för 325:an? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.