|
|
|
|---|---|
|
Michelin Pilot Sport verkar inte direkt vara några tystgående däck. Kan det stämma eller är det jag som inbillar mig något? //Schnitzer M5 -95: Länk | |
Buspelle |
Kör på Michelin PS och tycker det funkar kanon även ljudmässigt. |
|
Jo, jag tycker nog att dom är hyffsat tysta. Det var ett test i nån biltidning för nåt år sen på lågprofildäck men jag kommer inte riktigt ihåg hur dom placerade sig ljudmässigt.. |
|
|
Dom är mycket tystare än tillex Dunlop SP9000 och Eagle F1 GS-D3 som jag har kört på samma fälgar, jag är faktiskt väldigt nöjd med PS2 på alla vis. // Mvh Andreas Min 540i6 Länk |
|
|
Jag tycker faktist att de låter lite mera än genomsnittet!! Men de har ett jäkla grepp för att vara vanliga STD gatdäck. Supernöjd! Bäst i test också i Auto Motor&Sport. M.V.H. |
|
|
Ja, jag har ju ett hjullager på G som måste bytas. Blandar nog ihop en del med det, förhoppningsvis. Ja, greppet är snuskigt bra! //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
Kör på PS2 med, helt kanon. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
| Andreas Plars: I senaste testet jag läst i AMS där de var med kom de 3:a. Före kom Bridgestone RE050A och Pirelli P Zero Nero. PS2var dock bästa däcket på torrt underlag. | |
|
Tycker bara d finns ett däckmärke å d e Michelin... Köpte nya till både M5:an och csi:n. Fanns för mig inget alternativ, naturligtvis supernöjd med mina PS2:or! Nicke |
|
|
Har kört BARA med Michelin i 15 år....har provat allt mellan "himmel och gjord" från alla dimensioner från 17" till 20" mm. Klart det tystaste och bästa däcket. Men har märkt att när man går ner i profil då låter det lite mer, men å andra sidan låter andra märken ännu mer. Man kör inte så många mil med michelin. 1000-1200 mil högst. Sen är den inte så spår känslig som andra däck är. "Hankook" väger nästan det dubbla men håller längre och låter mer. Mvh.//M5\\ |
|
|
Guldcom---> Ja, så kan det ju ha vart.. räknar ju mest de torra egenskaperna :-) M.V.H. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.