AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.152

Tog lite nya bilder med bättre väder

Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Var ut en sväng i lördags och fotade bilen. Har märkt att fotografering är ruskigt kul. Vad tror ni om de här bilderna? Lite synd att det var ett litet staket precis vid bilen.

Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk
Länk

//Schnitzer

M5 -95: Länk
Den är så snygg i svart !!!!
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
pimpen:

Jag har aldrig tyckt om svarta bilar, men när jag fick se skönheten så föll jag direkt :)

//Schnitzer

In
224
Indigo
Bmw 535ia-96
e det en e 38a front på den?
den var sjukt snygg!

//stoffe
Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Snygg bil! Att staketet står ivägen går alltid att fixa i photoshop. Det tar dock en liten stund att göra men jag har ett par bilder på iofs en cykel som kan visa hur bra det kan bli. (Min polare Adam som äger cykeln och gjort bilden)
Länk
Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Indigo:

Jo, den är ombyggd precis efter att den lämnade fabriken. Har bara sett två exemplar inkl. min i hela världen. Lite speciellt, men ser ut som skräp på bilderna. Snyggare i verkligheten! Trodde inte det själv innan jag kollade på bilen, där hade jag fel :)

Goldcom:

Snygga bilder! Med PS kan man göra mycket!

//Schnitzer

Jättesnygg bakifrån :)

/Olof

Sportsfahrzeug aus München
Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Vilket staket är det egentligen du menar? ;-))
Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Goldcom:

Men sate, du fick bort det. Det var inte dåligt gjort! Imponerad :)

//Schnitzer

M3
1.594
M3_LOVER
M3 3.2 Cab -97
Fin M5.a, gillar dock inte fronten, men det gjorde ju inte du heller först iof, men bilen i övrigt e fin....fina bilder också..

Bilen:Länk

/Henrik

Hmmm, nu ska vi reda ut lite här ;)

Det är alltså jag som är Goldcoms kompis, även jag som redigerade bort det där staketet, om kredds ska ges så ska de ges rätt :)
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Reddex:

Då får du kredds här! Varesegoo :)

//Schnitzer

Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Haha! Nyreggad bara för att få lite credds! Hoppas nu att du blir en aktiv forumsmedlem Adam.... :))

Var tvungen att göra en själv också så man inte fått credds för någon annans arbete.
Länk
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Goldcom:

Hehe, credds till dig också då :) Känns snart som julafton, vem står på tur :)

//Schnitzer

Ju mer jag ser på din bil Schnitzer, desto mer tycker jag att E34'an borde sett ut så från fabrik!
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
bayerischemotor:

Hehe, många brukar säga så. Först tyckte de att den såg ut som skräp på bilderna, men i verkligheten så gillar de den :) Skumt faktiskt!

//Schnitzer

Snygga bilder, speciellt nummer fem.

/ Fredrik
Visa användare
1.460
a_wingard73
BMW M3 3,2 Coupe -97
Först tänkte jag att vafan e detta för modell, men så fort jag såg bilen bakifrån klarnade det snabbt! Bilen gör sig nog inte så bra på bild precis som många andra. Jag tycker den så kanon ut på bilderna, men hade förmodligen blivit helsåld om jag sett den live! måste iaf va skoj att äga en såpass speciell vagn!!

//MVH Andreas

M-power när du älskar
att köra!
Sc
6.013
Schnitzer
M5 -95
M5 -01
M3 -02
Zredrik:

Ja, du menar där molnen speglar sig i bagageluckan :)

a_wingard73:

Jo, det är faktiskt lite kul. Det roligate är när man åker på motorvägen eller i stan när folk glor så mot fronten. En del har nästan hängt sig ut från andra bilar för att kolla :)

//Schnitzer

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.