|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Ja, vad säger man? Tänk om alla annonser vore lika utförliga. Rätt pris också tycker jag. Säljarens hemsida: Länk Blocket: Länk | |
|
Det var nog bland det mest utförliga jag sett. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Den där skulle jag köpa "osedd" om jag var ute efter en liknande bil. Blir jobbigt att skriva en liknande annons för min... haha :/ |
|
| Den där annonsen satte rippan för mig när jag en dag ska slänga ut annons på min. | |
|
Vilken annons! Hatten av. Han har verkligen lagt ner jobb på den. Den lär nog bli lätt att sälja |
|
|
Benchmark! Här har man att lära nästa gång man skall kränga... BMW CS #6212 |
|
|
Då vet man hur annonsen skall se ut när det blri dags att sälja... /Johan Tryggvesson -Die Entwicklung stoppte bei 30- BMWSC #338 |
|
|
Fantastisk annons, synd att det är en bil man aldrig skulle köpa. "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
Jag skall göra en liknande genast, tur att man kan skapa pdf direkt i OS X. ;) Detta borde vara en mall för PowerBörsen. Bluffmakarna har så att säga inget att hämta på en annonstorg som ser ut på det viset. Entusiaster borde göra så av ren kutym och stolthet inför sitt vrålåk. ;) Denna är också rätt så bra Länk |
|
| Mycket, mycket bra annons! Hatten av, och som sagt. Nu är standarden satt. Ägaren måste väl nästan hänga här eller? :) | |
|
Man blir nästan lite tårögd...; Som sagt, hatten av! Racerbilen: Länk |
|
|
Ja, stämmer in i kören! Väldigt bra annons! PowerMac, Macintosh äger=) |
|
|
Så ska det se ut, nåt att ha i åtanke när man ska sälja nästa gång. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
735 |
Där satt den!! Frågan är bara hur man ska överträffa den? ;-) |
|
imponerande annons... någon från forumet? ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Överträffa behövs inte, man kan försöka efterlikna den så gott det går =) Klockren annons. |
|
|
Någon borde tipsa annonsören om att hans annons blivit utsedd till årets annons. :-) ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Man kan säkert ha världens bästa annons utan att för den sakens skull få sålt bilen om priset är för högt..... Troligtvis låg han väl "rätt" i pris också även om nu hemsidan var extremt välgjord. |
|
|
Mer sådana annonser - riktigt bra! Sådär ambitiös, med inscannade protokoll, PDF:er och likande har inte ens jag orkat vara :) Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jag tror att de mesta är fotat faktiskt. Går betydligt snabbare än att scanna. Och som någon sa så har mac os x den briljanta funktionen att man kan spara ut allt som PDF ur alla program. Men ändå, ambitiöst :) |
|
|
Måste ju vara historiens bästa Blocketannons alla kategorier... Grattis till den nya ägaren oxå, fin bil i lysande skick. Hans Olof BMWCS #5381 "Den farligaste av våra fördomar, är tron att vi inte har några" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.