|
|
|
|---|---|
|
Hej Hur vet man vilken business cd som passar till ens bil. Jag har en 523 från 97, hur vet jag då att en cd passar min??? Vad är skillnande mellan Proffessional och business...är det endast när man har tv eller också på cd?? Tack på förhand /Calle | |
|
Välkommen till forumet! Det enklaste sättet att kolla vilken som passar är att ta sitt reg.nr och åka till BMW, de kan sen hjälpa dig med vilken cd som passar. Jag hade i min förra bil kassett som jag bytte till cd och de på BMW hjälpte mig med det. Innan jag åkte dit så var det många bud om vad som passade och inte men det redde ut sig. Jag hade en gammal modell av business, med den lilla displayen men det ordnade sig.. Lycka till |
|
|
Okej, tack för svaret. jag var hos Bmw idag men fick svaret har ingen aning, fråga autopower.se....blir väldigt fundersam när man får det svaret. Är det svårt att få tag i ett begangnat proffessional system och passar det?? |
|
| Ring någon annan BMW-handlare istället så hittar du nog någon som kan reda ut det åt dig, eller åtminstone en bit på vägen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.