|
|
|
|---|---|
|
Hej! Skall köpa en handdator, och tänkte då passa på att köpa en med GPS-funktion och karta/plotter om det är möjligt. Är total novis i området, och hoppas på en hjälpande hand från forumet gällande olika alternativ! Priset är inte avgörande. Mvh, Linus | |
|
Sök på Tomtom och då har läsning läääänge. :-D ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Jag är på gång att göra det samma som du och anser nog det bästa på marknaden just nu är Asus MyPal A636. WLAN och GPS i samma burk är inte lätt att finna, men denna har det. Den har allt man kan begära i ett snyggt metallchassie med Asus höga kvalitet. Priset är också relativt förmånligt med tanke på den rekord långa batteritiden samt den kraftiga processorn och Windows Mobile 5.0. Kolla in länkarna för mera info samt en drös bilder. Den är betydligt billigare att köpa i från tyskland till exempel. Länk Länk Länk Annars om man enbart vill ha en bra GPS att ha i bilen i snygg design och med estetiskt tilltalande kartor så är denna definitivt värd en titt: Länk Trots att detta är Sonys första GPS så tycker jag att dom har lyckats bra. Men det finns folk som är vana vid Tom Tom som inte gillar den alls. Den machar titanlisterna i min bimmer. ;) |
|
|
Hp:s 2790 i kombination med TomTom 5 är en trevlig historia Ett budgetalternativ är en av olika produkter från MIO Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk |
|
|
Jag har en MIO A201 är mycke nöjd med den en så länge, fast jag bytte kartprogram till TomTom5 för att MioMap var så himla segt. Men det är snyggare än TomTom. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
PowerMac: Om du nu ska köpa en Asus MyPal A636 kolla så att det verkligen är WLAN på den för att det verkar finnas några olika modeller av den både med och utan WLAN. Kollade på den modellen med innan jag köpte MIOn. 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
Tror att de skall ha ett stort test i nästa nummer av Automotorsport, dvs numret som kommer ut om två veckor den 1/6. Så om du inte har riktigt bråttom så kan det kanske vara läge att kolla in det testet.. de skall testa de mest populära navigatorerna. (Jag använde Ipag med Navman med gott resultat innan jag fick bil med inbyggd) |
|
|
Såg just att deras test kanske bara är de "vanliga" navigatorerna, dvs inte PocketPC |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.