|
|
|
|---|---|
Audiman |
Bästa bilintresserade vänner. Bryter min tystnad för att lägga in en varning/utropstecken. Kom just från en mack i Göteborgsområdet där en kille stod och borrade (!) i en "färsk" bil. Den hade nog inte många timmar på denna sida havet. Jag säger inte att den varken är stulen, skruvad, fifflad eller nånting. Men nån som står på en mack ute, sent på kvällen. Jag finner inte det som en överdrivet seriös person. Har även svårt att tro att han av säkerhetsskäl varit tvungen att skruva dit dem på en gång innan han inlett nån längre resa. Signalement på bilen. Vinröd E36 318i. 4 dörrars, vita blinkers fram, gula sidan, ej nedlack, drag fast monterat, i övrigt original och det vet väl ni bättre än jag vad det innebär. Har jag fel så ber jag uppriktigt personen om ursäkt men det börjar bli riktigt tröttsamt med allt fifflande och skulle någon varna för mig så har jag alldeles uppenbart uppträtt klart misstänksamt. Men sedan importerar ju inte jag bilar heller.... Ha det (//Audimannen |
|
Oj. låter onekligen mycket skumt, även om personen i fråga inte hade något oärligt i görningen skulle inte jag vilja ha en bil som det borrats i utomhus, kan tänka mig hur det kommer att rosta där sedan. Fredrik M - Snart Z3 2.8 |
|
Audiman |
Som sagt jag förbehåller mig rätten att ha helt fel. Shell Ullevi stod han på, nån fler Göteborgare som såg honom? |
|
Vad borrade han i och vad satte han dit? |
|
| Lite konstigt att ställa sig på Shell Ullevi om man håller på med något man inte vill att någon ska se... | |
Audiman |
Håller med till fullo att platsen kan vara illa vald men det var väl inte fler än jag och nån till där personal på Shell ej inräknad. Det var ju inte många minuter mellan mitt iaktagande och inläggets införande (21,57) Borrade i skärmen direkt med skruvdragare, blinkers monterades. Röda skyltar men jag såg aldrig vad det stod på dem. Som sagt, bilen kan mycket väl förutom just blinkersen vara helt i sin ordning och fin. Jag tyckte bara att det inte såg seriöst ut. GDS hall hade känts mycket mer seriöst. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.