|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, min kompis har kollat på en bil på lpbilar i halmstad och är intresserad av den. Det är en M3cab 95 som dom har bytt motorn på... Tänkte bara kolla om någon vet nått om denna bilen? man kan tyvärr inte länka från bytbil?? men den ligger där.. tack på förhand. Mvh Tim | |
|
den? : Länk Min gamla pärla: Länk |
|
|
Kostade väl 177 papp för ett litet tag sedan, innan solen kom... Varit till salu lääänge, åtminstånde 1 år. Men skicket på lack är fint, dock lite slitna stolar. Coolast är ju att hela inredningen (inkl hela instrumentpanelen m.m.) är klätt i läder. Snygg färgkombination! Nicke |
|
|
Japp, det är den.. motorn är bytt och har gått 5000 mil, nått att säga om de? själv hade jag inte köpt en m3 me motorn utbyten. Mvh tim |
|
|
Har ingen info ang. bilen ifråga, men jag har aldrig gillat "lpbilar" tycker de verkar så oseriösa när man varit där och pratat med dom om en ev. aktuell bil. Men det är bara min känsla av dom. Vansinnigt dyr enl. min åsikt iaf. för en M3 cab -95 med 15000 mil på mästaren . OFFTOPIC: Men det verkar vara inne att sätta ut höga priser på E36 cabbar nu.. kolla in denna tex. Länk Och i det utsatta priset ingår inte fälgarna!!! + 15000kr om man ska ha dom! Mvh Jimmy |
|
|
vad tusan gör det att motorn är utbytt om den är ok? papper kvitton gröna osv.. om firman vet jag inget skall tilläggas.. |
|
|
vi köpte en bmw 523 touring hos lp bilar, det visade sig att den gått 25000mil istället för 18000mil som det stog på mätaren.. så dom kan jag tyvärr inte säga gott om.. dom ska m-testa den bilen på torsdag.. får se va dom säger. mvh tim |
|
|
Menar du allvar??? Att din kompis överhuvudtaget funderar på att köpa bil där när du blivit pålurad en skruvad bil av samme handlare... ___ //Ulf |
|
|
Jag försöker säga de till han men han e fast vid bilen.. Det va några år sen vi köpte bmwn där, o vi fick inte veta detta förrens vi bytte in bilen.. |
|
| Jag kollade på vägverket, bilen är intagen till Sverige 2003-05 och inte tagen i bruk, 3år.... verkar lite osannolikt att man inte lyckats bli av med den på den tiden. Kanske intagen i krockat skick och tagit tid på sig att få den i ordning? | |
|
Tim: Förklara för din polare att det finns fler fiskar i havet! Finns ingen anledning att köpa en tvivelaktig M3 om inte priset är där efter! Vilket det verkligen inte är i detta fallet. Be honom kolla tex. på denna M3 cabben ist. Länk Mvh Jimmy |
|
|
Rätt länk... Länk Mvh Jimmy |
|
|
Tack för hjälpen! får snacka han till rätta idag.. medelar er imorgon om hur M-testet gick.. Mvh tim |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.