AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
849

Stulen M-läpp - då var det min tur igen...

Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
...kommer ut till bilen idag och m-läppen på bakluckan är borta. Någon har använt sig av en skruvmejsel eller nåt för att få av den och har lämnat djupa repor i luckan. Vingen är svart, "hemmalackad" och är skavd vid höger hörn där färgen skavts bort.

Om nån stöter på denna vid annons eller så så kan ni väl kontakta mig? Då färgen inte är den bästa så lär den få lämnas in på lack. och jag har kontakt med flera lackfirmor som oxå kommer hålla utkik till mig..

// M.v.h. Daniel
Visa användare
3.002
heltsonika
Aprilia Tuono -22
BMW 325i-M 2001
Beklagar Spajjjs!

Jag har sett flera BMW's med bortslitet M-paket i år och det ser mindre kul ut! Lider med dig.. :(

"Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en".
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
Om man nu måste ta det så behöver man väl iaf inte behöva förstöra lacken på bakluckan. Hade nog gått fortare att slita loss den än att dra med en mejsel... *suck*

// M.v.h. Daniel
Danne L
tjuvar är idioter ingen större överraskning att dom alltid ska ta sönder en massa för att ta det dom ska ha
Visa användare
1.944
LexCom
Ford Focus ST -06
Tippar på att det är någon som tänker sätta den på sin egen bil. Antingen har han gjort det själv eller så har han pratat med någon halvkriminell kompis som kan fixa en för 200 kr. Man snor inte en sådan för att annonsera ut på blocket.

Det är tyvärr inte ovanligt att det fungerar så. Har själv varit med om ett och annat i mina yngre dar.
Visa användare
1.274
1BJÖRN
X5 -07 Sportpaket samt Aerodynamikpaket
Porsche GT3
Beklagar!! Kommer tyvärr alltid att finnas folk som har jävligt svårt och skilja på ditt o mitt!! Man ska bara var lycklig att man inte kommer på dom får då hade man väl fixat helpension på Kumla till sig själv/(.......

Mvh
Björn

Länk

Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Kan inte staten tillämpa regler från 1600 talet då kappade man av handen?
Är man duktig på spela dum o ljuga så man kan komma långt typ svaga nerver eller minns inget pga ilskan så bli man skickad till läkaren istället.
Var inblandat i ett o annat - fick en burk med lugnande som blev... "Fågel mat" :)

ka
43
kajjan
323ci E46
Lider med dig...

Folk förstår inte hur mycket det förstör för en när de ger sig på ens bil.

Nu precis när jag körde hem från jobbet gick det ut ett gäng framför bilen, jag stannade givetvis snällt. Jag hade kunnat tuta och ha mig, men jag var på för gott humör för det.

Helt plötsligt ställer sig en av tjejerna framför bilen och sparkar på min frontspoiler (!). Jag förstod ingenting... Hellt paff kör jag bara vidare.
Man är inte direkt människa att ge sig ut och konfrontera ett toppat gäng efter ett 10 timmars kvällspass.

Blev en repa vid på frontspoilern. Jättekul.
be
1.477
betan
325 E90 07
M-paket
Samma visa som mina M-speglar för några månadersen slitit av dem utan fästen el liknande så det blir svårt att få på dem på nästa bil....idioter.Lider med dig.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.