AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
602

Däck& fälgcenter...Bra?

er
192
erik83
318i -92
hej!
funderar på att köpa fälgar där och undrar om de är nån om köpt därifrån?

MVH Erik
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Sök! Det finns massor av info omdetta företag.

Personligen har jag bara bra erfarenheter av dom.

Mvh Jimmy

er
192
erik83
318i -92
provade att söka men hittade inget,har du länkar så får du gärna lägga upp dom

ps. såg din nya bil,satan va snygg,den du hade förut va ju inte precis ful den heller men den här va ju sjukt snygg.ds
Ji
2.380
Jimmyboy

Erik83: Märkligt, jag sökte på "däck och fälgcenter" och fick upp ett 15-tal trådar. Så testa igen och anv. sökordet ovan så funkar det nog bättre.

Jaså du gillade min nya ;) tackar! Ja den är verkligen inte tråkig att äga, har fått otroligt mycket possitiv respons på den och folk kommer fram och undrar vad som är gjort med den osv. och det är kul. Kan dock inte ta på mig äran för valet av stylingen det va killen som köpte den ny som fixade allt det med ACS fabriken i Tyskland.
Den gamla... ja den va i otroligt fint skick och det händer faktiskt att jag saknar den ibland. Den stylade jag nästan helt från grunden däremot.

Mvh Jimmy

er
192
erik83
318i -92
Jimmyboy: nu gick de bättre ,tack för hjälpen!
ps. vad är de för färg på din bil? den va mäktigt läcker. och fälgarna va inte helt fel dom heller .ds
Ji
2.380
Jimmyboy

Kanon!

Färgen heter Mystic Blue eller Mystikblå då naturligtvis. Skiftar i blåa nyaser och ibland mot lila. Ganska ovanlig färg på E46 om jag förstått det rätt, kom först -03 tillsammans med faceliften. Fälgarna va jag tidigare inne på att byta bort mot ett par 19" M3 fälgar men nu har jag insett att dessa Breyton fälgarna är mer unika och att de sitter som gjutna på bilen i övrigt.

Mvh Jimmy

er
192
erik83
318i -92
de gör du rätt i ,de ser ut som att dom är gjorsa just för den bilen så pra passar dom .
själv så letar jag fälg till en e36-92 men har inte riktigt hittat den "rätta" än .
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.