|
|
|
|---|---|
|
Vad heter den gråa/silvriga färgen som är lackat längst ner på frontläppen sidokjolarna och bakläppen runtom på m5orna? Någon som vet? MVH Jimmy | |
| Silvergrå kanske ;) | |
|
Japp jag tror jag minns rätt:-) 237 Granitsilbermetallic Har för övrigt diskuterats tidigare, har mig att tidiga/vissa 3.6:or hade Sterlingsilver 243....Schnitzer vet säkert! |
|
|
Gå in på e34m5.se där står vilken kontrastfärg respektive huvudkulör har, för övrigt driven av Schnitzer. Mvh Stephan |
|
|
Kontastlacker blir man aldrig trött på :) M5 3,6 har: 229 Sebringgrau metallic eller 181 Diamantschwarz metallic beroende på huvudkulör. M5 Winkelhock har 244 Sterlingsilber. M5 3,8 har: 237 Granitsilber metallic eller 181 Diamantschwarz metallic också beroende på huvudkulör. M5 20 Jahre Motorsport har 668 Schwarz II. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
| ok jag har avusblå på min bil då är alltså 237 granitsillber min färg alltså? låter kanon ska lacka om skiten så det blir riktigt snyggt =) den är nerlackad ausblå nu men snyggare med orginal! | |
|
Jimpster: Stämmer bra det! Japps, det blir kanonsnyggt med original. //Schnitzer M5 -95: Länk |
|
|
tack för all hjälp =) MVH Jimmy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.