AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
715

BMW Mek i Stockholm

je
38
jerk
523ia touring
Jag har läst om olika tips på bra bilmekaniker i Göteborgstrakten som har egen firma och är duktiga på BMW:s problem med framvagn och bakvagn vad beträffar bussningar och vibrationer. Finns det någon sådan bra kille i stockholmstrakten som kan hjälpa mig att lokalisera vad som vibrerar i bakvagnen och sedan åtgärda detta......någon som har positiva erfarenheter av en bilmek som kan göra detta för en överkomlig peng

Jerk
Visa användare
4.266
J.Dredd
535dAT M-Sport e61
M535i e28 -86 BMW-Cup
Z4 Roadster 2.5 -03
Per Larsson Bil och Motorteknik i huddinge skulle du hittat om du gjorde en sökning på forumet.

///Jesper
"Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad."
Mr
333
Mr_mad
850 IA -91
525iM-T E39 - 04
Ja jo han är jättebra den killen!
Var inne med min kärra och han gick igenom den och skulle återkomma med prisförslag för att byta bussningar och div grejer på bilen sedan den 18 April men han har inte återkommit efter det, har även varit i kontakt med honom Ang detta tre gånger efteråt och det är nu den 16-maj har inte hör ett ljud ifrån honom. Och så var det med det, han må vara duktig kille
men hur seriös är man om man inte kan räkna på ett jobb och återkomma till en kund och ge ett pris.
Inget illa menat men måste bara skriva av mig Ang min situation.
Har fått ett annat pris ifrån en mer serös firma nu och skall åtgärda dessa brister på bilen.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.