|
|
|
|---|---|
| Är det någon som har tips på någon bra körskola som erbjuder 2 dagars intensivkurs där allt ingår och där man näst intill blir garanteras körkort. Ej i stockholms området! | |
| Många av mina kompisar for till jokkmokk däremot tar det några dar längre men går inte att misslyckas. Tror inte ens dom har ett trafikljus. | |
|
vad kostar en sådan kurs? ___ Bilbloggen: Länk |
|
| tror jokkmokk skulle ha ca16000:- för en intensivkurs. ring runt och kolla verkar vara ganska fullbokat överallt. Jokkmokk har inget trafikljus vad jag har sett. Men däremot så håller man hårt på högerregeln på mindre orter. Inte som i stockholm där nästan ingen tillämpar högerregeln. | |
fyllecaj |
det har väl med vägverkets inspektörer att göra också en del av dom ambulerar väl runt i landet nu till skillnad från förr då de var i samma län hela tiden sen är det väl så att man fattar inte bättre för att man går i trafikskola i jokkmokk du har samma teoriprov överallt men körningen kan vara annorlunda men om man kan köra så spelar det väl inte så stor roll var man kör upp är man rädd för att köra upp i en storstad betyder det att man inte är klar nog att ha körkort det är ju inte lättare att köra i storstan när du har körkort oavsett var du har tagit det snarare tvärtom du är då mer osäker och en större risk både för dig o andra |
| fyllecaj: det gäller min sambo och hon har klarat teorin och har bara uppkörningen kvar och hon kör hur bra som helst men hon blev kuggad på uppkörning för en bagatell sak som inte alls har med trafiksäkerhet eller bedömning eller annat o göra. | |
fyllecaj |
"bagatellsaker" är tydligen avgörande för att få körkort tycker vägverket eftersom jag inte vet vad det är så kan jag inte hålla med dej o inte heller säga emot dej vi får bara hoppas att inspektörerna kan sitt jobb ingen annan ska ju kunna det bättre än dom |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.