|
|
|
|---|---|
|
Har tittat på många bra förklaringar här på forumet om cd byte till e39, men har inte stött på mitt problem.. Jag ska ta ut min stereo som jag har sitter i nu, det är en Business RDS, för jag vill ha cd. När ja rycker ut volymratten så ska det sitta en liten torx skruv där, men det finns ingen. Det är en 96:a, såg ett inlägg här som beskrev hur man fick ur den men det var på en 99:a, så det lär inte se likadant ut på årsmodellerna! Så hur ska jag göra för att få ut den, eller finns det något annat alternativ!? Jaha, mitt första inlägg på autopower då, helt underbar sida:) Tacksom för svar! Erik | |
| Sitter det verkligen inte en skruv lägst in där volymknappen sitter, alltså i en öppning i den genomskinliga plasten typ? Länk | |
|
Ser inte alls ut som det gör på din länk..hmm vet du om det ev är någon skillnad på hur det ser ut beroende på årsmodellen?! måste nästan vara så! |
|
| Ärligt talat så trodde jag att samtliga E39 hade ett liknande system. Ser din radio likadan ut som den på bilden? | |
|
Länk /Micke |
|
|
Yes! Det ordnade sig! Tusen tack Micke!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.