|
|
|
|---|---|
|
Vad ser man när man slår upp sin färska Automobil nr 5.06 om inte Kalle Hansen's fina M5:a :) Grattis till boken Kalle! :) ///Jesper "Det kortaste avståndet mellan två punkter är alltid under ombyggnad." | |
|
japp jag såg det ochså. fin bil! Mpower |
|
|
Tack för berömet! Kul att jag blev premiärpublicerad i Reader's collection (om än i något nedkortad version) :D Tur att de fick med stycket om att orange blinkers och originalfälgar ska på plats ;-D! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
va va va... vad har man missat nu? ___ Bilbloggen: Länk |
|
|
Rätt rolig ide de har kommit på där med " läsarbilar ". Och sedan är det ju alltid trevligt att få dit en rygigtfin M5:a som Kalles istället för deras något märkliga privata bilsamling med AMC, Rover och Fiat....:-) "Stolt innehavare av samtliga Automobil nummer, Tokförklarad av sambon varje gång 5 flyttkartonger med biltidningar glatt inventeras" |
|
|
Hmm, jag har inte sett röken av Automobil här på jobbet...nu ska jag leta... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Den låg i mitt postfack... :) Snyggt jobbat Kalle! Är det fler än jag som har problem att komma in på Automobil.se...? I fönsternederkanten står det "Väntar på impse.tradedoubler.com"... Eller så är det Shell-annonsen som ligger o "blockerar", så att inget av Automobils sida syns... Har provat i både Explorer, Firefox o Safari... / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
För mig fungerar sidan IAF 328: Länk 318: [Avställd] Länk /Daniel |
|
|
Enligt artikeln skulle det stå mer på automobil.se...någon som hittat det? / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
|
Automobil håller på och uppdaterar sin hemsida... vet inte när det blir klart.. men jag antar att online-readers collection inte kommer att fungera förrän nya siten är i drift :-/ Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
Jag säger bara Puma Racing! "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.