AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
5.452

Stor sommarträff - Sturup 2006-06-03 Missa inte!

Sida 1 av 4
BMW Sport Club har varit vänliga nog att bjuda in oss vanliga dödliga, och BMWCS-medlemmar till deras bankörningsträff på Sturup Raceway den tredje juni!

Vi i BMWCS - Sydsektionen tolkar det lyckade receptet från "Spring Brake" på Mantorp, och ställer till med en garanterat trevlig träff - även för dig som inte ska/vill köra bankörning!

Preliminär aktivitetsplan - spikat schema kommer inom kort:

* Bilorientering i grönskande skånska landskap, på garanterat roliga vägar, med garanterat utmanande frågor längs färden!

* En av nordens främsta Grillmeisters finns på plats och serverar prisbelönt Barbeque till lågt självkostnadspris!

* BMW-utställning - var med och rösta fram din favorit!

* BMW-Cup deltävlingar - Spänning på högsta nivå och endast med bilar av rätt härkomst!

* Inbjudna företag visar upp sina produkter, bilar och säljer prylar till fantastiska priser! Bland andra så ställer Förenade Bil upp och visar fina BMW-bilar, både nya vrålåk och gamla klassiker!

* Bankörning med BMW Sport Club, för Dig med giltig förarlicens. "Prova på"- licenser finns dessvärre INTE till denna träff. Frågor gällande Bankörningen kan ni diskutera i följande tråd: Länk

* Efter träffen, på kvällen, ordnar vi en trevlig festmiddag inne i Malmö, om intresse finns!

Boka in denna dag i kalendern, och förbered dig på en dag fylld av aktiviteter och trevliga upplevelser, så återkommer vi med mer information så fort vi vet mer konkret!

Väl mött, önskar Sydsektionens träffkommitté!

Mvh,
Kalle
___
Bilarna: Länk
Visa användare
35
Mr Z4
BMW Z4 3,0i -04
Låter som en given dag!
Det kan du skriva upp!

Vi ska göra allt vi kan för att se till att detta evenemang blir ett "mini-knutstorp" - alla som besökt stora, vanliga knutstorpsträffen vet vad det innebär :-)

Tack till Måns och Sportklubben som bjuder in oss, och Klubbmästare Krille som håller i trådarna från högre nivå!

Mvh,
Kalle
___
Låter väldigt trevligt:)
tr
1.968
tryggve
BMW/Alpina 335is -89
Alpina B3 3.4S Touring -05
Alpina B6 3.5 -89
323i -79
325i -88
1M Coupé -11
320dT -10
Trevligt!

Jag och brorsan kommer förmodligen...

/Johan Tryggvesson

-Die Entwicklung stoppte bei 30-

BMWSC #338
Glöm inte att anmäla er till Peoples Choice - BMW-utställning där besökarna väljer sin favorit :-)

Om någon vill ställa upp som funktionär så hör av er!

Mvh,
Kalle
___
Inte äger jag nån BMW (än ;-)), men jag kommer ändå och kollar och fotar =)

Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Åhhhh, typiskt jag kan ju inte denna gången heller, Grrrr! Även om jag kommer att vara på Sturup just denna dag, men då iförd kortbyxor och solhatt alá Stig Helmer style!. (Resan bär till Mallorca med tjejen mfl.)

Tyspiskt, annars hade jag gärna varit på plats med "nya" åket. Men jag får hoppas att det passar bättre nästa gång.

Mvh Jimmy

DeeNo
Jag kommer var väldigt trevligt sist vi träffades på AE .... Sign me up
är det verkligen inte fler som planerar att dyka upp?

aktiviteter som skall planeras in tar MASSOR med tid och personligen har jag massor med annat och göra om intressset är för litet, som tillexempel att titta på körningen och dricka malt eller nåt...

Kom igen nu folks och se till att deltaga i världens roligaste sturupsträff sommaren 2006!

Johan S #4079 & #4079A
www.bimmer.se Länk
Jag kommer inte, men ryktet säger att det faktiskt blir bra uppslutning, trots det något bistra mottagandet här (pluspoäng dock så klar till de som anmält sig :) )

Vi syns på Sturup!

/Anton
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Jag vet att det är en hög med deltagare som ser fram emot att få smaka på Grillmeisters BBQ.
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Hade gärna kommit, men får nog ej permis från tanten :-/

MVH Patrik
Jag har fått goda nyheter som gör att jag ser träffen i annat ljus!
Mästergrillning fixas garanterat och det blir även annat skoj!

M635, ta med henne vettja!

Anton: trist du inte kommer men vi får ta igen det senare.

Hobbe Z4: din önskan är min lag.

Fortfarande hade det varit skoj om folk berättade här i tråden att dom kommer.

En god nyhet är att vi med stor sannolikhet kan campa intill banan men detta är inte bekräftat än, jag lovar att återkomma i frågan så fort jag vet mer.

Johan S #4079 & #4079A
www.bimmer.se Länk
Mr
52
MrWeizel
323Ci -00
Hur ser det ut med tider?
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Jag ska dit med busbilen...och Arne kommer med den vit och blå e30an ;)
Tidschema kommer i början på veckan! Preliminärt: Kom så tidigt som möjligt, och åk hem så sent som möjligt :D

Mvh,
Kalle
___
Mr
52
MrWeizel
323Ci -00
Hehe, det låter i och för sig sunt!

Problemet är att jag jobbar till 1300, och vill absolut INTE missa bankörning. Tar ungefär en halvtimme att ta sig till banan för mig. Skall ta studenten fredagen efter, så jag är inte sååå sugen på att byta lördag, hrm :P
Mr
52
MrWeizel
323Ci -00
Glömde skriva: Vill bara kolla på körning, inte själv köra.

(Fan att man inte kan editera inlägg..)
Ho
1.395
Hobbe Z4
BMW E82 1M -11
BMWCS/BMWSC
Stockholm
Ett preliminärt tidschema för banaktiviteterna (anmäld licensierad förare):

Kl. 0800-0900 Incheckning
Kl. 0900-1000 BMW Cup träning
Kl. 1000-1200 Banvisning och bankörning gatbilar
Kl. 1200-1240 BMW Cup deltävling I
Kl. 1240-1400 Bankörning gatbilar
Kl. 1400-1440 BMW Cup deltävling II
Kl. 1440-1630 Bankörning gatbilar
Kl. 1630-1700 Prisutdelning

Ett spikat banschema läggs ut på BMW SC:s hemsida i början av nästa vecka.
Länk:Länk

Sydsektionen kommer säkert med ett tidschema för utställning, BBQ m.m. inom kort.

alex_328
får även dem som inte är bmW CS medlemmar komma dit ?

dvs vanligt folk som äger en fin bmw ;)?

och är medlem på autopower ?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.