AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
3.921

Bilhuset i Reftele

Hej. Jag undrar ifall det är någon som gjort några bilaffärer med bilhuset i Reftele? Dom sysslar tydligen bara med import bilar, och en stor del av deras verksamhet bygger på BMW. Tänkte ifall dom är seriösa, bra prisvärdering på deras bilar, tillmötesgående vid eventuella problem osv.. Är seriös spekulant på en av deras bilar men jag har 40 mil att åka..Så jag vill gärna veta ifall det är en seriös firma värd att handla ifrån?

MVH Kristofer

Pe
179
Petter1
330iM-03
Jag har bara hört postivt om dom.Bor ca. 6 mil ifrån.Vilken bil är du intresserad av?

Hej Petter. Det lät ju bra att du bara hört positiva saker om dom..Jag är intresserad av en svart Schnitzer utrustad 330 coupè - 01 som står i deras affär. Jag är som sagt väldigt sugen på att åka ner och kolla, men det är ju en bit. Det är ju inte roligt att åka så långt bara för att se att det är en oseriös firma, men nu verkar inte så vara fallet. Så jag får väl chansa och hoppas att bilen är fin.

Tack för inlägget, MVH Kristofer

Jag får tyvärr lov att inlägga att bilen såldes tydligen idag...=(
Ez
250
Ezi
BMW M3 E92 -08
AUDI S5 4,2Q -10
Hej!

Bilhuset i Reftele kan verkligen rekommederas .... Har köpt ett flertal bilar av de och det har aldrig varit några problem .Killen som driver det är verkligen trevlig och hjälper till på alla möjliga sätt.

Bmw 330 såldes direkt men han har en BMW 325 ci m-optik också . Grymt bra skick och väldigt bra bil verkligen .

Ezi Pezi
Gickade just på bytbil... Har har verkligen fina bilar Reftele.. Gillade AC Schnizter bilen som blev såld :-)
Ez
250
Ezi
BMW M3 E92 -08
AUDI S5 4,2Q -10
Hej!

AC Schnitzer bmw hade bara speglar och takvinge från AC Schnitzer .... M3 avgassystem och m-optik .... AC SCHNITZER bmw kan si se hos Jimmyboy ... Det är en AC SCNITZER bil ....

/Ezi
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.