|
|
|
|---|---|
| ...och DÄR kom den gamla Pioneer DEH-P945R:an i. Vilken skillnad det är på ljud o ljud. Var helt klart nöjd med min BMW Business bandare + växlare men slutligen hittade jag en köpare av dessa saker och kunde då montera denna tävlingsstereo. Den stora skillnaden är DSP:n som sköter signalerna till resp. högtalare på rätt vis och via den kan man ställa allt precis som man önskar. Högtalarpaketet jag kör med e BMW's stora aktiva (inte H/K) kompletterat med en liten aktiv subba (smidigt att plocka ur vid lastning). Var lite skeptisk till hur det hela skulle se ut (BMW orginal e ju snyggt som f-n) men efter mycket meckande i Photoshop (Länk och därefter i verkligheten det blev riktigt nice. Ja, det enda negativa jag ser är att jag måste plocka av fronten då och då, men det e det värt! | |
Dino |
Schyst kärra den ser exakt yt som min Cab :)) Vad kostade Stereon ? Vet du hur man kan se vilken Stereo paket som sitter i bilen original för jag vill veta om jag har stora eller lilla paketet isåfall. M-MotorSport |
| Lilla paketet har en högt. i dörren o en i orginal kickpanel. Stora (brukar kallas aktiva paketet pga. en "booster" eller mycket klent slutsteg sitter vid varje högtalargrupp) har två högt. i dörren och en i orginal kickpanel. Sen finns ett Harman/Kardon paket som har samma konfiguration som det "aktiva" och detta är märkt med H/K emblem på dörrhögtalarna. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.