|
|
|
|---|---|
|
Snart så ska det inhandlas nya fälgar. Har kikat lite på infosite.se och sett att de har schyssta priser. Undrar nu om det är någon som har erfarenheter från denna försäljare, och deras fälgar. Jag är intresserad av BMW M3 Evo II eller BMW M3 new Evo 18". Finns det bättre eller sämre piratkopior? Om någon har bilder på en svart e46 helst innan facelift med någon av dessa fälgar i 18" skulle jag vara tacksam! | |
|
Lyfter denna tråd... Hur gick det jimmye? Jag funderar själv på att köpa från infosite. Finns det någon här på autopower som köpt från dem, som kan rekomendera eller varna. |
|
|
Hej! Jag har köpt och kan rekomendera! Inga konstigheter alls.. /Manray/ |
|
|
8x18", 5x120, ET40 passar dom på min 325I -92? står e36/e46 på hemsidan funka det även om min bil är sänkt? |
|
| någon som vet? | |
|
Köpte därifrån gick bra. Fick dock ett däck i fel rotationsriktning (kan hända vem som helst) han skickar dock pengar till mig. Annars är jag nöjd. Jag hämtade fälgarna hos honom i älvsjö. //jimmy |
|
| fel rotationsriktning kan de ge upphov till vibrationer? | |
|
(vibrationer) Nej , men ljudnivån kan bli högre ( mer däckljud) Krister BMWCS Nord BMWCS 1172 |
|
|
Jag köpte mina New Evo därifrån och är nöjd. Det enda jag inte blev nöjd med är att det på sidan står att det ingår hjulbultar till paketet, när hjulen kom fanns det inga nya hjulbultar och på kvittot stod det "originalbultar passar". Skriver man att det ingår hjulbultar så får man skicka med hjulbultar, eller upplysa om att det inte ingår när originalbultarna passar. Jeppe A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.