|
|
|
|---|---|
| Har en MKIII navigation i bilen med programvaran 3-1/50. Finns det någon senare uppdatering och i så fall är det någon mening att uppgradera till denna? Var kan jag ladda hem den i så fall? | |
|
Har för mig att den senaste heter 3-1/63 och jag tror inte det är några större förändringar i denna jämfört med den du har. Det är ju alltid en viss risk förknippat med att uppgradera och har du inga problem med den du kör i dag så hade jag nog låtit det vara. Här Länk kan du se vilken version som innejåller vad och här Länk kan du ladda ner V27. ___ //Ulf |
|
|
Tackar för detta Programmer! Tror jag ska försöka mig på att fixa den nyare uppdateringen då den ibland inte fungerar perfekt. Kartan stämmer alltid men ibland även mitt på motorvägen kan den säga "you are not on a digitized road". |
|
|
Har själv 3-1/63 i min och det är sällan några problem. Enda gången jag får upp det meddelandet är om jag kör in i något mindre villaområde eller liknande. När jag uppgraderade min så var det från 3-1/21 dvs en pre-split screen version så det var lite knöligare i och med att man då behövde en key-CD också. Men i ditt fall så ska det inte vara några konstigheter. Uppgraderade nyligen MK4:an i 320'n till den senaste med bird view och det tog max 5 minuter. ___ //Ulf |
|
|
"you are not on a digitized road" hade jag på skärmen igår och i lördags på E4:an på väg till och från Lund.. Känns alltid lite märkligt om man åker på en så stor väg, men förklaringen var förstås att min 2006-1 inte har med den nya sträckningen i småland... Fel meddelanden i navin också i Skåne i närheten av Häckeberga.. "vägvisning inte möjligt" |
|
|
Så 2006-1 är redan gammal...;) Själv köpte jag 2006-2 i går på eBay... ___ //Ulf |
|
|
Japp så jävligt är det... :-) |
|
| Har nu laddat ner V27 och brännt ner det på en skiva. Ska senare ikväll gå ut och se om det fungerar..... Hoppas....... | |
|
Verkar ha fungerat perfekt. Har inte hunnit testa igenom allt än men installationen gick problemfritt så jag tror det är ok. Nytt på navigationen var färgerna på olika vägar och områden. Har tidigare alltid varit i samma färg men är nu i olika kulörer beroende på vad det är för väg/område. Tack för hjälpen! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.