|
|
|
|---|---|
Njuren |
Finns den modellen i trafik hos någon här? Mvh njuren BMW - i nöd och lust? |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Körde en 745iA -86 tills för ca 1,5 månad sedan! Ställdes av efter ett vipparmsras. MVH Patrik |
|
Jag har en! Titta på den under min profil. Rullar kanske 3-400 mil på sommaren. Mats BMW CS #5847 |
|
|
t80196; Den var riktigt mumma! |
|
| Jag har en 745iA! Under uppbyggnad. snart klar och in action :) Kolla min blogg för massa mys ;) | |
bmwgalengrabb |
Kör själv 745a som dock ligger ute på annons nu :( kolla in den på garagaget: Länk |
|
bmwgalengrabb> Hmm varför sälja den? Din är jue en fin originalvagn! Tänk efter innan nu :). Annars rekomenderar jag att du säljer den till tyskarna. Bra cash för de dära! ___ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
bmwgalengrabb |
visst är det jäklgt synd :( Men det är så att jag införskaffat en m635csi och har inte plats för mer bilar =( så är tvungen att sälja |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
bmwgalengrabb! Då får jag gratulera till en ny underbar kärra! Men finns det hjärterum så finns det plats till bilarna......! MVH Patrik |
bmwgalengrabb |
hehe sant sant fast på uppfarten och i garaget står det redan 4 st bmw, 2 hojjar , båt MM . Frugan vill inte se så mkt "skrot" (i hennes ögon, kvinnor haha) Så är tvungen :( |
|
Jodå!=) Jag har en 728i -84 gråmetallic. 15000 mil drygt, så den känns riktigt tight. Besiktning på torsdag, troligen kommer de att gnälla på bromsarna då de har börjat dra lite snett..... "let the Best Machine Win!" |
|
|
bmwgalengrabb> jaha det är jue iof inte fyskam de heller :) Vore det inte s´koj om vi härliga e23 ägare hade varandra på msn så vi lätt och snabbt kan utbyta kunskap och erfarenheter? fkfo@hotmail.com är iaf mitt. Vore skoj om ni hakade på! ___ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
bmwgalengrabb |
tjena tjena robber har addat dej |
|
Perfekt Andro! Nu vill jag se fler :) ___ Med Vänliga Hälsningar Robin |
|
bmwgalengrabb |
hoppas flera hakar på =) |
![]() 778 535D touring -05
745ia Highline -86 MB ML400Cdi -01 X3 3,0SD -07 320D -07 Touareg V10Tdi -05 |
Jajamen, här är en till, kungensbmw@hotmail.com |
| Jag hänger på! ksbmw@hotmail.com | |
| Jag är ju så gammal så jag har ingen msn, ni får maila mig, mailadressen står ju i min pres. | |
|
Det går vel fint med en "norrbagge" også vel ? :-) eottis@hotmail.com |
|
|
Tjena. elitmek@hotmail.com Det är klart man har en gammal E23. =D Länk Den är väl lite lätt under uppbyggnad nu. Har dock massor att göra kvar på den. Men den kommer då garanterat ut nästa sommar. MVH Morgan. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.