|
|
|
|---|---|
|
Hejsan alla glada styling freaks. Jag behöver lite råd och rön ang styling paket till en M Roadster, Jag är ute efter vingar och div kjol kits, men jag vill inte att dem skall vara vulgära, som karikatyr luft insug m.m. Det är inte bara styling jag är ute efter utan att dessa skall även vara beprövade aerodynamiskt funktionella i högre hastigheter. //Rop the wanderer.. | |
|
Tja varför inte beprövade produkter från Hamann, A/C Schnitzer, G-Power? Annars finns det ju produkter från MH-GTR eller X3M. /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Caspar här på forumet har monterat grejer runt om på sin M roadster från G-power. Blev mycket bra. På familjens M-roadster ska vi montera G-power diffusor som ser mycket bra ut, väntar bara på att den ska bli färdig på lackverkstan. /Fredrik "Pengar gör ingen lycklig men jag gråter hellre i en BMW än på bussen." |
|
| vad finns det för produkter från x3m??... någon som har hemsida eller något?? | |
|
hmm Hamann hade en del trevliga saker men dock inga prisuppgifter. :( skall leta.. tack för tipsen. //rop |
|
|
Robertg71 -> Hamann har de flesta priserna i sin webbshop. /// Viktor Kärran Länk Mer mos till folket! |
|
|
Robertg71 Vill du ha priser på Hamann kan du skicka ett mail med artikelnummer så kanske jag kan hjälpa till Mvh www.stylabilen.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.