AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.432

Vem säljer BMW fälgemblem?

uf
53
uffe1
520Dx Touring -16
Mina fälgemblem har börjat bli lite sunkiga och det är dags att skaffa nya. Tyvärr verkar dessa vara svåra att få tag i, mitt problem är att mina är 50mm. Jag har tittat på hur många olika fälgar som helst i ETK men alla emblem verkar vara 58-68mm.

Enligt firman där jag köpte dem gamla så har BMW satt stopp för all försäljning av dessa emblem...

Jag hade inte BMW orginal fälgar.. så det var svårt att hitta nått som passade.. Jag köpte från Svenskagummihuset.. passade perfekt.. Jag har kvar några stycken.. kan s eom jag hittar igen dom..
Haha... hittade igen dom.. mina var 75mm.. Så det sket sig.. men ett tips är iaf att ringa till svenskagummihuset och höra om dom har kvar nått.. Du kan ju även kolla med fälgfirman i jönköping som brukar annonsera på autopower.. lycka till!!
eller besöka bmw verkstan...dom kan beställa vad som helst åt dig..

jag köppte m-emblemet till min m-ratt

0ver and out
E3
1.828
E36
USA bilar
I övrigt helt riktigt! BMW har som enda bilmärke stoppat all försäljning av icke original emblem till fälgar! De som tillverkat och haft agenturen i sverige har hotats av stämningar om de inte omg upphör med försäljning!
Ch
234
ChristofferThell
320i Coupe -92
Jag kan eventuellt ordna. Hör av dig till mig via mail.
Be
202
Benn
525iA M 2003
jag köpte på bmw för 35kr st! =)

BMW for the man inside you!
Köpte emblem till mina fälgar idag och de är inte orginal, va inga problem alls hos en BMW återförsäljare.
uf
53
uffe1
520Dx Touring -16
Det är inga problem att köpa av BMW, problemet är bara att dem inte har några emblem som är 50mm...

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.