|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Undrar vart jag kan få tag på en Instruktionsbok till ovanstående modell. Kan man få ner den på nätet lite snabbt hade det varit underbart. Om någon skulle råka ha en hemma så skulle det vara trevligt om denne kunnat scanna in eller faxat över dem sidor som handlar om Låsen och nycklarna till bilen. E-mail: ecleftic@gmail.com Fax: 0454-12345 Tack på förhand! | |
|
Tjena! Jag har inst.bok till en 525i e34 -94 tror du det kan vara till någon hjälp? annars kan du alltid beställa en ny hos BMW. vad är det för något du letar efter? Jag kan kolla i min om du vill (och scanna in) /Mattias |
|
|
Det skulle nog kunna vara till någon hjälp. Dem sidorna som handlar om själva dörrlåsen, c-lås och nycklar skulle jag vilja ha tag på i nuläget :). Har problem med att det inte går att låsa upp någon av dörrarna riktigt. |
|
|
ok, bra! Jag scannar in de sidor i min bok som handlar om det! tar nog nån minut! jag återkommer med resultat! ;) |
|
| Jag tackar så hemskt mycket för det! :) | |
|
så, jag har lagt upp bilderna på: Länk du får ursäkta kvaliten samt storleken! jag kan fixa till dem för dig om du vill men nu måste jag åka ett ärende. är tillbax om 1 timma! är det något mer du vill jag skall scanna kan vi ta det då! jag kommer hit igen så fort jag kommit hem! =) /Mattias |
|
|
Har kikat igenom bilderna. Dock var det inget som hjälpte mig speciellt mycket. Men tack endå :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.