|
|
|
|---|---|
|
Hur mycket tror ni man kan ta för 4 st AC Schnitzer Type III Racing splitfälgar? Bakfälgarna har fetaste dimensionen 9,5 x 19" och framfälgarna har 8,5 x 19". En av bakfälgarna är splitterny då jag gjorde ett oprdentligt kantskrap i höstas och fick en ny på försäkringen. På fälgarna sitter continentaldäck. Fram är återsteånde spårdjupet ca 5mm och bak ca 3mm. Fälgarna är ämnade för 3-seriens ET men jag har haft dem på min M Roadster med 30mm spacers bak och 10mm spacers fram. Vad kan begära för hela kitet ? Är någon intresserad är det bara att höra av sig.. | |
| Kan tillägga att nypriset på bara fälgarna är 54.000:- på OCL Brorssons. Fälgarna är definitiv helt äkta och är i nyskick allihopa. Inte en tillstymmelse till kantskrap eller lacksläpp. | |
|
Highway Star, har du möjligen någon bild på fälgarna ? Mvh Maria |
|
| Visst. Titta din mail Maria. Har knäppt bilder ur alla vinklar och inkluderat serienumret. | |
|
Hej. 18 000 - 20 000 kr tror jag att du kan få för dessa om du hittar "rätt" köpare. /Edvard BMW CS #4503 Min dagbok: Länk |
|
|
Jag har inte fått något mail? prova skicka igen! Har en fråga angående fälgarna. Jag förstår inte riktigt det här med ET mått och sånt. Skulle dessa passa på min nya Z4M ? Passar dom på bilen, och priset är "rätt" så kan det vara intressant. Mvh Maria |
|
|
Då provade jag att skicka igen. Har du inte fått något nu så maila mig på adressen som står i min presentation. Vad gäller möjligheten att montera dem på din Z4M så ska det inte vara några problem. Din bil borde ha samma ET som M3 och Z3M och då passar de med 30mm spacers vid bakfälgarna. Har din bil däremot samma ET som ordinär Z4 så kan du montera fälgarna direkt på utan spacers. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.