|
|
|
|---|---|
|
Har letat ett tag efter ett M5 pkt till min gamla 525 E34 men kan inte hitta ngt ngn stans alls..Varken nytt eller beggat. vet ngn var man kan hitta ett sånt.. stefan | |
Danne L |
blocket eller här på autopower är nog säkraste tipset skroten kan även funka fast dom brukar ta ut riktiga ocker priser ibland ( www.bildelsbasen.se ) att börja köpa nytt m paket till en e34 är nog inte direkt att rekomendera eftersom det kostar lika mycket som bilen är värd |
|
hehe..kostar garanterat mer än va min bil e värd just nu;) Har letat länge utan att hitta ngt..Hittade sidokjolar förut men dem var sålda.. stefan Köpes 325i motor E30 M535 e28 diff Sladda?Ja det är väl det enda jag kan! |
|
Danne L |
jo hade samma problem själv när jag hade en e34 det är omöjligt att hitta ett m5 paket och när man väl hittar ett som verkar säljaren tro att det är gjort av guld och ska ha betalt därefter |
|
Länk //Roger BmwCS #5251 |
|
|
Hson:Har ett par sidokjolar i diamantsvart, ska sätta in dom på powerbörsen. Skriv gärna om du är intresserad. Mvh, Jan. |
|
|
Hson: karstorp bilskrot i norrköping har en 540 e34 inne med m-paket diamantsvart tel 011/4954007 prata med marcus garanterar du får ett bra pris.Köpte mitt där för 2000kr. Mvh Madison |
|
Danne L |
har samma problem med min e39 letar just nu m5 paket till den men folk vill ju ha runt 4500 för bara frontspoilern känns lite väl saftigt speciellt när stylabilen tar runt 10.000 för alla kjolar så jag lånar tråden lite ;) har ni några förslag var man kan få tag på billigare? |
|
Jag tror det är ett m5 paket .Annars är det ett m-paket ring o kolla. Mvh Madison |
|
|
madison:ska ringa dem imorrn-tack som fan för infot- :) U-turn:Jag e sugen..Maila gärna mig, typ kanske ngn bild om du har samt pris och skick. Delagarn@alive.se stefan Köpes 325i motor E30 M535 e28 diff Sladda?Ja det är väl det enda jag kan! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.