|
|
|
|---|---|
| hej, hade den gamla icke splitscreen mjukvaran laddad i min mk3 navi, när jag sen laddade senaste versionen (6.3 tror jag) med nya grafiken osv så blev det förstås snyggare - men nu känns den ju lika slö när man rattar in adresser/navigerar i färddatorn som min gamla mk2! Antar att den nya grafiken frestar på.... nån som har nåt tips? Tänkte att det kanske fanns nån mittimellan version som var kvick samtidigt som man får splitscreen? Tycker tex att det är slöseri på den lilla processorkraft som finns att den lägger upp förslag på adresser innan man hunnit knappa in allt... den gissar ändå alltid fel, lol! | |
| ingen? | |
| Kan ju ha blivit ngt fel vid installationen av program varan? Min blev inte segare med nyaste programvaran. | |
| Jaså, det hade jag inte ens tänkt på... men den verkar funka OK, bara att det blir som en fördröjning när man väljer tex en bokstav när man skriver in en adress. Precis så var det på min MK2, fast då med gamla grafiken. Den nya MK3 hade gamla grafiken laddad när jag köpte den, och då var den blixtsnabb. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.